دانلود و خرید کتاب طلسم ماسک سمی کیت رابینسون ترجمه محمد ورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طلسم ماسک سمی اثر کیت رابینسون

کتاب طلسم ماسک سمی

معرفی کتاب طلسم ماسک سمی

کتاب طلسم ماسک سمی نوشتۀ کیت رابینسون و ترجمۀ محمد ورزی است و با ویراستاری سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. بن، اما، نیت و می‌یا در شهری زندگی می‌کنند که در آن اتفاقات ماوراءالطبیعۀ زیادی رخ می‌دهد، آن‌ها سعی دارند تا این اتفاقات را ثبت کنند.

درباره کتاب طلسم ماسک سمی

شهر دارک‌هیل همیشه سرشار از اتفاقات ماوراءالطبیعی و ترسناک است. داستان‌ها و افسانه‌های شیطانی زیادی وجود دارد که بسیاری از مردم حتی جرئت به زبان آوردن آن‌ها را ندارند و از طرف دیگر، نمی‌خواهند کاروکاسبی شهر کساد شود. بن، اما، نیت و می‌یا تصمیم دارند هرطوری شده این اتفاقات را ثبت کنند و اسم گروه خود را هم شکارچیان دارک‌هیل گذاشته‌اند. داستان کتاب طلسم ماسک سمی دربارۀ کارخانه‌ای است که دهه‌ها پیش باعث پخش شدن گازی سمی در شهر شده بود. حالا هرسال در سالگرد فاجعۀ نشت گازهای سمی کارخانه، سروکلۀ دختری با یک ماسک ضدگاز پیدا می‌شود که بدجور دلش می‌خواهد با دیگران دوست باشد اما اگر دستش به کسی بخورد، کار طرف مقابل ساخته است. این چهار دوست شجاع این‌بار باید به حل این ماجرا بپردازند. 

خواندن کتاب طلسم ماسک سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به داستان‌های ترسناک علاقه‌مند هستید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب طلسم ماسک سمی

«عجیب است! گیروگور دارک‌هیل همین‌جاست. پر از اتفاق‌های مرموز است و هرکسی هم هزارجور قصه درباره‌شان شنیده. اما خب هیچ‌کس رسما نم پس نمی‌دهد. هیچ‌چیز عجیب‌غریبی توی تلویزیون گزارش نمی‌شود و هیچ‌کس مقاله‌ای درموردش نمی‌نویسد. انگار شهردار خط‌ونشان کشیده یا خفه‌خون بگیرند یا خود دانند. ما چهار نفر می‌خواهیم بزنیم زیر کاسه کوزه‌شان. ما شکارچیان دارک‌هیل هستیم و سرمان درد می‌کند برای اتفاق‌های ماوراءالطبیعۀ ترسناک و مرموز.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۹۰۰
تومان