دانلود و خرید کتاب شبح بیشه شوم کیت رابینسون ترجمه محمد ورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبح بیشه شوم اثر کیت رابینسون

کتاب شبح بیشه شوم

معرفی کتاب شبح بیشه شوم

کتاب شبح بیشۀ شوم نوشتۀ کیت رابینسون با ترجمۀ محمد ورزی و ویرایش سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب با ژانر فانتزی و رازآلود در دستۀ داستان‌های نوجوانان انگلیسی قرار دارد و مناسب برای ردۀ سنی بالای ۱۱ است. شبح بیشۀ شوم، پروندۀ اول از مجموعۀ شکارچیان دارک‌هیل است. گروهی متشکل از چهار دوست برای بررسی افسانۀ زنی شبح‌وار در بیشۀ شوم دایروود نقشه می‌ریزند و شروع به تعقیب می‌کنند.‌ آن‌ها ابتدا باید از کنار یک گوشه‌نشین پیر دیوانه بگذرند. این گروه بی‌باک می‌خواهد شایعات دربارۀ وجود امور ماوراءالطبیعه و ترسناک در شهرشان را تأیید کند و تصاویرش را برای تلویزیون و روزنامه‌ها بفرستد.

درباره داستان شبح بیشه شوم

کتاب شبح بیشۀ شوم در دستۀ داستان‌های نوجوانان انگلیسی قرار دارد و مناسب برای ردۀ سنی بالای ۱۱ سال است. این کتاب، پروندۀ اول از مجموعۀ شکارچیان دارک‌هیل است. داستان مجموعۀ دارک‌هیل از این قرار است که بن، اما، نیت و می‌یا تلاش می‌کنند تا از اتفاق‌های ماوراءالطبیعه در شهر مخوف دارک‌هیل فیلم بگیرند. اسم گروهشان را شکارچیان دارک‌هیل گذاشته‌اند. در همه‌جای محل زندگی‌شان هرجور اتفاق ترسناک می‌افتد. شهر دارک‌هیل خواب‌زده است و داستان‌ها و افسانه‌های ترسناک زیادی دارد. هرچند هیچ‌کس مستقیم دربارۀ آن‌ها حرف نمی‌زند. شهدار شهر هم اکیداً گفته چون برای شهر حرف درمی‌آورند نباید با خبرنگارها درباره‌اش حرف زد. این وسط تنها بچه‌های ۱۲ساله هستند که خود را به آب و آتش می‌زنند تا بفهمند چه خبر است و پرده از رازهای ترسناک بردارند. آن‌ها با اینکه می‌دانند خطرهای زیادی در کمینشان است با شوق این ماجراها را در تلفن‌های همراه ضبط می‌کنند و در هر پرونده پیش می‌روند. آن‌ها نترس هستند، تصمیم گرفته‌اند در جنگل‌های خزنده جان سالم به در ببرند و اولین کسانی باشند که به دنیا بگویند شهرشان چقدر تسخیرشده است.

پروندۀ اول شکارچیان دارک‌هیل، شبح بیشۀ شوم است. شبح زنی وسط بیشۀ شوم دایروود، یکی از داستان‌های قدیمی و ترسناک این شهر است. یکی از این بچه‌ها تصمیم گرفته از او عکس بگیرد. آن‌ها می‌خواهند عکس‌ها را برای تلویزیون و روزنامه بفرستند و معروف شوند. برای رسیدن به شبح و گرفتن عکس نقشۀ دقیقی کشیده‌اند. آن‌ها ابتدا باید از کنار یک گوشه‌نشین پیر دیوانه بگذرند؛ اما کار به آن راحتی که گمان می‌کنند نیست.

خواندن کتاب شبح بیشه شوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های نوجوانان، فانتزی و رازآلود پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان