دانلود و خرید کتاب تنها راه رستگاری (خوشنویسی) ترجمه سیدمهدی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تنها راه رستگاری (خوشنویسی) اثر سیدمهدی شجاعی

کتاب تنها راه رستگاری (خوشنویسی)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تنها راه رستگاری (خوشنویسی)

کتاب تنها راه رستگاری نوشتۀ سید مهدی شجاعی در انتشارات نیستان هنر به چاپ رسیده است. این کتاب، خطبۀ پیامبر اسلام(ص) در روز غدیر است. یک مقدمه، متن خطبه به زبان فارسی و عربی و با خط خوشنویسی محتوای کتاب را تشکیل می‌دهد.

درباره کتاب تنها راه رستگاری (خوشنویسی)

کتاب تنها راه رستگاری، دربرگیرندۀ خطبۀ حضرت محمد(ص) در محل غدیر است. غدیر خم، نام برکه‌ای کوچک و ناحیه‌ای میان مکه و مدینه است که بر اساس روایات،  پیامبر اسلام، در ۱۸ ذوالحجه ۱۰ هجری قمری، علی بن ابی طالب را به جانشینی خود و مولای مؤمنان اعلام کرد. زمانی که کاروان حج به منطقۀ غدیر رسید و جبرئیل آیۀ تبلیغ را بر پیامبر نازل و او را مأمور به ابلاغ ولایت علی بن ابی طالب کرد، کاروانیان به دستور پیامبر توقف کردند. پس از نماز ظهر، منبری آماده کردند و پیامبر خطبه‌ای خواند. این واقعه و خطبه را تمامی منابع شیعه و بسیاری از منابع اهل سنت تأیید کرده‌اند. در کتاب تنها راه رستگاری، سید مهدی شجاعی این خطبه را به ۲ زبان فارسی و عربی آورده و متن نیز به خط خوشنویسی است.

خواندن کتاب تنها راه رستگاری (خوشنویسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های تاریخ اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تنها راه رستگاری (خوشنویسی)

«زمان، مقطعی است میان دو سفر تکرارناپذیر پیامبر خاتم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم: سفر حج (حجة‌الوداع) و سفر آخرت. مکان، نقطه‌ای است به نام غدیرخم در فاصله میان مکه که خانه خداست و مدینه که خانه پیامبر اوست. اکنون به یقین همگی کنجکاو و مشتاق شنیدن آخرین و مهم‌ترین حرف‌های پیامبرید و دست یافتن به پاسخ اصلی‌ترین سؤال بشری. امّا پیش از ورود به عرصه غدیر و مواجهه با آخرین و مهم‌ترین وصایای پیامبر، جسارتا یکی دو سؤال دیگر. آیا حواسمان هست که آن‌چه پیش روی ماست، صرفا پاسخی به سؤال‌های مطرح شده در این مقال نیست؛ نسخه‌ای است که خداوند متعال برای هدایت و سعادت بشر، پس از بعثت آخرین پیامبر، پیچیده و آن را توسط عزیزترین و عظیم‌ترین مخلوقش حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم به انسان هدیه کرده است؟! آیا حواسمان هست که ارزش و منزلت چنین هدیه‌ای چقدر است؟... 

به چه کمال و سعادتی می‌رسید انسان اگر به فرمان خدا و رسولش جان می‌سپرد و از شیطان بی‌صفت فریب نمی‌خورد و گندم را به ایمان مرجح نمی‌شمرد و از قامت در بهشت ولایت، محروم نمی‌گشت و بر خاکستر تباهی و ذلالت و مذلت نمی‌نشست؟ پاسخ صریح و آشکار خداوند متعال به این سؤال این است: «اگر که مردم پس از ارتحال پیامبر، سر می‌سپردند به ولایت علی، امیرالمؤمنین، من درهای جهنم را می‌بستم و الی الأبد بسته نگه می‌داشتم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۲۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان