دانلود و خرید کتاب پیامبر گل سرخ مسلم ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیامبر گل سرخ اثر مسلم ناصری

کتاب پیامبر گل سرخ

معرفی کتاب پیامبر گل سرخ

کتاب الکترونیکی «پیامبر گل سرخ» نوشتهٔ مسلم ناصری و ویراستهٔ علیرضا سبحانی نسب است و در نشر جمال چاپ شده است. تصویرگری این کتاب را رضا مکتبی به‌عهده داشته است. پیامبر گل سرخ جلد پنجم از مجموعهٔ پیامبران اولوالعزم است و به زندگی حضرت محمد (ص) می‌پردازد.

درباره کتاب پیامبر گل سرخ

پیامبر گل سرخ از جمله آثار نشر جمال است که برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه شده است. کتاب‌های این نشر اغلب در موضوعات مذهبی و دینی به‌ویژه دین اسلام است. تمرکز نشر جمال بر تولید کتاب‌‌های دینی برای کودکان و نوجوانان است و بسیاری از آثارش را به عربی و انگلیسی نیز ترجمه کرده است. کتاب پیامبر گل سرخ جلد پنجم از مجموعهٔ پیامبران اولوالعزم است و به زندگی حضرت محمد (ص) می‌پردازد.

هر جلد از مجموعهٔ پیامبران اولوالعزم، کودکان و نوجوانان را با زندگی یکی از این پیامبران آشنا می‌کند. جلد اول این مجموعه، پیامبر هزار و یک درخت است و داستان زندگی حضرت نوح (ع) را روایت می‌کند. عنوان جلد دوم، پیامبر تبر آتشین است و به داستان زندگی حضرت ابراهیم (ع) می‌پردازد. جلد سوم دربارهٔ زندگی حضرت موسی (ع) است و پیامبر اژدهای چوبی نام دارد. پیامبر شفابخش، جلد چهارم این مجموعه و داستان زندگی حضرت عیسی (ع) است. جلد پنجم مجموعهٔ پیامبران اولوالعزم به پیامبر اسلام اختصاص دارد. نام این اثر «پیامبر گل سرخ» است و داستان زندگی پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) را نقل می‌کند.

خواندن کتاب پیامبر گل سرخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعهٔ کتاب‌های دینی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پیامبر گل سرخ

«باغ پر از علف بود. نصف باغ را بیل زده بود. رسیده بود وسط باغ. خسته بود. در سایه‌ی نخلی نشسته بود. نخلی که کنار آبراهه بود؛ همان جایی که یک بوته‌ی گل سرخ داشت. بوته‌هایی که صاحب باغ گل‌هایش را خیلی دوست داشت. آن‌ها را می‌چید و عطر درست می‌کرد. بوته‌ی گل پر از غنچه بود. مرد کارگر به غنچه‌ها نگاه می‌کرد که صدایی شنید. یک نفر به دیدن او آمده بود؛ کسی که به تازگی مهمان شهر شده بود؛ کسی که می‌گفت پیامبر خداست. او سعی کرد برود او را ببیند، نتوانسته بود چون خیلی کار داشت؛ ولی حالا پیامبر خدا به دیدن او آمده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۲۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان