دانلود و خرید کتاب آنالیز و طراحی سازه های بلند برایان استفورد اسمیت ترجمه حسن حاجی کاظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنالیز و طراحی سازه های بلند اثر برایان استفورد اسمیت

کتاب آنالیز و طراحی سازه های بلند

معرفی کتاب آنالیز و طراحی سازه های بلند

کتاب آنالیز و طراحی سازه های بلند نوشتهٔ برایان استفورد اسمیت و الکس کول و ترجمهٔ حسن حاجی کاظمی است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آنالیز و طراحی سازه های بلند

ساخت سازه‌های بلند از نیمهٔ دوم قرن بیستم چشم‌انداز کلان‌شهرهای جهان را تغییر داده و تمایل روزافزون به احداث این نوع بناها به‌ویژه در آسیا فرصت‌های مطلوبی را برای متخصصان فراهم آورده است. افزایش جمعیت و تغییر الگوی زندگی در ایران دهه‌های اخیر نیز عامل سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در این زمینه شده است. رشد چشمگیر ساخت سازه‌های بلند بدون داشتن قوانین جامع و دستورالعمل‌های لازم نیاز به مرجعی را که پاسخگوی سؤالات مهندسان طراح، معماران، پژوهشگران و دانشجویان باشد، به‌شدت ضروری ساخته است. کتاب حاضر شامل مفاهیم بنیادی رفتار سازه‌های بلند و بررسی روش‌های مقابله با کنش‌های ویژه مؤثر بر این نوع سازه‌‌ها از راه انتخاب فرم‌های سازه‌ای مناسب است که می‌تواند مورد استفاده طراحان و پژوهشگران قرار گیرد.

پس از ترجمۀ کتاب حاضر توسط مترجم، درس «سازه‌های بلند» به‌تدریج به‌عنوان یکی از دروس اصلی گرایش سازه در دانشگاه‌های ایران تصویب شد و این کتاب به‌عنوان مرجع اوّلیه موردتوجه استادان و دانشجویان قرار گرفت.

خواندن کتاب آنالیز و طراحی سازه های بلند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ عمران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳۸ صفحه

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳۸ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان