دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر محاسبات علمی چارلز فرانسیس ون لوان ترجمه فائزه توتونیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر محاسبات علمی اثر چارلز فرانسیس ون لوان

کتاب مقدمه ای بر محاسبات علمی

معرفی کتاب مقدمه ای بر محاسبات علمی

کتاب مقدمه ای بر محاسبات علمی (یک رویکرد ماتریس-بردار با استفاده از متلب) نوشتهٔ چارلز فرانسیس ون لوان و ترجمهٔ فائزه توتونیان و داود خجسته سالکویه و ویراستهٔ هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مقدمه ای بر محاسبات علمی

متلب یکی از توسعه‌یافته‌ترین نرم‌افزارهای موجود کنونی است. این نرم‌افزار به‌طور طبیعی پیاده‌سازی سریع بیشتر الگوریتم‌های عددی را فراهم می‌سازد. این کتاب که از متلب استفاده می‌کند، یک مرور مفصل از برنامه‌ریزی ساخت‌یافته و روش‌های عددی را برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم می‌آورد. خواننده می‌تواند مطالب را بدون داشتن توانایی خاصی در برنامه‌نویسی، برنامه‌های کتاب را اجرا کند و روی فهم و نحوۀ پیاده‌سازی مفاهیم ریاضی و تعبیر و تفسیر نتایج تمرکز کند. این کتاب مشتمل بر مطالبی در زمینه‌های درون‌یابی، انتگرال‌گیری عددی، محاسبات ماتریسی، حل معادلات غیرخطی، بهینه‌سازی، و حل معادلات دیفرانسیل است. همه روش‌های ارائه‌شده در متلب پیاده‌سازی شده‌اند و می‌توانند به خواننده در درک مطالب کمک زیادی کنند. برنامه‌های ارائه‌شده روی مثال‌های متعددی آزمایش شده‌اند و بیشتر مثال‌ها کاربردی هستند.

خواندن کتاب مقدمه ای بر محاسبات علمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد می‌تواند برای دانشجویان دورۀ کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پایه ازجمله ریاضی و فیزیک و همچنین اغلب رشته‌های مهندسی مفید باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان