دانلود و خرید کتاب مبانی آنالیز عددی ابوالفضل تاری مرزآباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی آنالیز عددی اثر ابوالفضل تاری مرزآباد

کتاب مبانی آنالیز عددی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی آنالیز عددی

کتاب مبانی آنالیز عددی نوشتهٔ ابوالفضل تاری مرزآباد است. انتشارات دانشگاه شاهد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاصل بیش از ۱۵ سال تدریس آنالیز عددی در سطوح مختلف دانشگاهی از سوی نویسنده است.

درباره کتاب مبانی آنالیز عددی

آنالیز عددی شاخه‌ای از علم ریاضیات است که به مطالعه و تدوین روش‌های محاسبانی برای حل آن دسته از مسائل ریاضی که با روش‌های تحلیلی قابل‌حل نیستند، می‌پردازد. کتاب درسی و آموزشی مبانی آنالیز عددی به همین موضوع پرداخته است.

خواندن کتاب مبانی آنالیز عددی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشته‌های علوم کاربردی، مانند رشته‌های فنی و مهندسی، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مبانی آنالیز عددی

«با ظهور رایانه‌ها، در علومی که با محاسبات سروکار دارند انقلابی عظیم پدید آمد. در حقیقت پیچیده‌ترین محاسبات ریاضی که تا آن موقع، انجام آن‌ها با دست، ساعت‌ها و شاید روزها زمان نیاز داشت، در عرض چند ثانیه با دقت بسیار بالاتری قابل انجام بود؛ به این دلیل روش‌های عددی در ریاضی نیز به‌طور روزافزون و با سرعتی بسیار بیشتر نسبت به گذشته پیشرفت کرد. امروزه، اگر بگوییم که حل عددی مسائل ریاضی مانند معادلات دیفرانسیل، معادلات انتگرال، دستگاه‌های معادلات جبری، مشتق‌گیری، انتگرال‌گیری عددی و... که آنالیز عددی نامیده ‌می‌شود، قسمتی از ریاضی است که وسیع‌ترین کاربرد را در علوم دیگر دارد، سخن به گزاف نگفته‌ایم. در حال حاضر، آنالیز عددی در بیشتر شاخه‌های علوم دیگر از علوم انسانی گرفته تا علوم پزشکی کاربردهای بسیار مهمی پیدا کرده ‌است و تحقیقات در این علوم بدون استفاده از آنالیز عددی امکان‌پذیر نخواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۶ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۶ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان