دانلود و خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما ترجمه سحر سیادت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب «باشگاه پنج صبحی ها»نوشتۀ رابین شارما و ترجمۀ سحر سیادت است و انتشارات آوای منجی آن را منتشر کرده است. این کتاب، از طریق یک داستان خلاقانه به خوانندگان یاد می‌دهد چطور با سحرخیزی کیفیت زندگی خود را بالا ببرند.

درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه‌ پنج صبحی‌ها بر سحرخیزی تأکید دارد. تقریباً تمام افراد با فوایدی که سحرخیزی دارد آشنا هستند و می‌دانند که از قدیم گفته‌اند «سحرخیز باش تا کامروا شوی!» اما اینکه چگونه می‌توانند ۵ صبح بیدار شوند و از این طریق تغییر چشمگیری در زندگی ایجاد کنند، سؤالی است که کتاب باشگاه‌ پنج صبحی‌ها به آن پاسخ می‌دهد.

باشگاه پنج صبحی‌ها کتابی است که ثابت شده می‌تواند در خلاقیت، بهره‌وری و موفقیت خوانندگانش تغییر قابل‌توجهی ایجاد کند. رابین شارما این اثر را سال‌ها به کارآفرینان برجسته، مدیرعامل‌های شرکت‌های معروف، ستاره‌های ورزشی، فعالان برتر موسیقی و به‌طورکلی افراد موفق در حوزه‌های مختلف تدریس کرده است. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها که توانسته تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند داستانی خیالی اما الهام‌بخش را روایت می‌کند. رابین شارما با خلق داستانی دربارۀ زندگی ۳ فرد؛ یک هنرمند، یک کارآفرین و یک میلیاردر بی‌خانمان به خوانندگان کمک می‌کند تا بتوانند در زندگی‌شان تحول اساسی ایجاد کنند.

خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما، نویسندۀ محبوب، سخنران و مجری معروف که در زمینۀ موفقیت و توسعۀ فردی فعالیت می‌کند، در سال ۱۹۶۵ در کانادا به دنیا آمد. او زمانی که ۲۵ساله بود تصمیم گرفت کار وکالت را کنار بگذارد و یک سخنران انگیزشی شود به‌این‌ترتیب اولین تحول زندگی‌اش را رقم زد. رابین شارما تاکنون ۱۳ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی‌ها» به‌عنوان یک شاهکار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب‌های خرد راهبری، راهبی که فراری‌اش را فروخت، وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند و ده قانون موفقیت اشاره کرد. کتاب‌های او میلیون‌ها نسخه فروش رفته‌اند و به بیش از ۹۲ زبان دنیا ترجمه شده است. مشتریان او شرکت‌هایی همچون ناسا، مایکروسافت، نایک، استارباکس، جنرال‌الکتریک و... هستند.

بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی‌ ها

«سخنران سمینار یکی از بهترین سخنرانان بود. هشتاد سال داشت و تقریباً در اواخر دوران کارش بود و در سراسر دنیا به‌عنوان یک استاد بزرگ الهام‌بخش و سخنران انگیزشی مورداحترام بود و اسطورۀ رهبری و سیاستمداری صادق بود که به مردم عادی کمک می‌کرد تا برترین استعدادهای خود را کشف کنند.

در فرهنگی که پر از بی‌ثباتی، بی‌اعتمادی و شک و تردید بود، سالن سمینارهای این سخنران افسونگر به اندازۀ یک استادیوم ورزشی افراد را به خود جذب می‌کرد. افرادی که در این سمینارها شرکت می‌کردند نه‌تنها آرزو داشتند یک زندگی پر از خلاقیت، بهره‌وری و موفقیت داشته باشند؛ بلکه با اشتیاق فراوان می‌خواستند انسانیت را به تعالی برسانند، به‌طوری‌که در پایان عمر خود مطمئن باشند که میراث فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته‌اند و روی نسل‌های بعدی اثری داشته‌اند.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان