دانلود رایگان کتاب مهرپست حمیدرضا رضوانی اول
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهرپست اثر حمیدرضا رضوانی اول

کتاب مهرپست

انتشارات:نشر آرسس
امتیاز:
۴.۱از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهرپست

کتاب مهرپست داستانی تخیلی ماجراجویی نوشتهٔ حمیدرضا رضوانی اول است و نشر ارسس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مهرپست

این کتاب به مناسبت روز جهانی پست ۱۷ مهر به انجام رسید. نگارش این کتاب را حمیدرضا رضوانی اول به همراه ۱۱ نفر از دانش‌آموزان نویسنده دبستان رازی با حمایت محمدعلی ایزدپناه مدیر دبستان رازی و حسن ایزدپناه مدیر کل پست استان گلستان دربارهٔ موضوعی تخیلی به چاپ رسانده‌اند.

در مقدمه کتاب می‌خوانیم: «سال‌هاست پیشه و حرفه‌ام نویسندگی و نشر کتاب است و در تمام این سال‌ها هیچ کاری را لذت‌بخش‌تر و واجب‌تر از کار با کودکان و نوجوانان نیافتم.

هر بار که یک استعداد نویسندگی و هنری را کشف و در مسیر درست هدایت می‌کنم، هر بار که به رشد و شکوفایی یک نوجوان کمک می‌کنم تا دنبال عشق و علاقه‌اش برود، هر بار که قلم را برای خیال‌پردازی کودکان روی کاغذ به حرکت در می‌آورم لبخند رضایت روی صورتم نقش می‌بندد.

روزی که اداره‌ٔ پست استان گلستان قبول زحمت کرد تا رونمایی از کتاب «آموزگاران خیالی» که به قلم دانش‌آموزان هنرمند مدرسه‌ٔ رازی گرگان نوشته شده بود را میزبانی کند هیچ‌کس گمان نمی‌کرد حضور مدیر کل پست استان گلستان به همکاری‌های بیشتر ختم شده و مسئولین در اداره‌ٔ پست آنقدر از کار ارزشمند دانش‌آموزان استقبال کردند که منجر به چاپ کتابی دیگر از منتخب این نویسندگان کوچک بود.»

خواندن کتاب مهرپست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان و جوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهرپست

«در حقیقت در زمان ما انسان اونقدر پیشرفت کرده که تونسته در تمام سیارات منظومه خورشیدی ساکن بشه اما شاید این موضوع برای انسان‌هایی که ۲۵۲۰ سال قبل از ما زندگی می‌کردن کمی عجیب به نظر می‌رسید. گرچه اونها در حال تلاش بودن که در سیاره‌ی مریخ ساکن بشن اما اینکه بتونن در تمام سیارات حتی زهره یا ونوس که گرمترین سیاره‌ی منظومه‌ی خورشیدی هست زندگی کنن غیرقابل باور به نظر می‌رسید.

برای همین ما پیامی رو به گذشته ارسال کردیم و از کسانی که پیام رو دریافت می‌کنن خواستیم برای ما نامه بنویسن که اگر یک پستچی فضایی بودن چطور نامه‌ها رو به سیارات دیگه می‌رسوندن. در حقیقت انسان‌ها قصد داشتن بدونن بچه‌هایی که قبل از اونها زندگی می‌کردن درباره‌ی آینده‌ی پست و زندگی انسان‌ها در فضا چه فکری می‌کردن؟

دو موجود غول‌پیکر که حالا کنجکاو شده بودند پرسیدند: کسی هم به شما پاسخ داد؟

شش‌چشم گفت: بله! بله! یازده نفر...

یکی از موجودات غول پیکر گفت: چه کسانی؟

شش‌چشم که چشم‌هایش گشاد شده و انگار با ولع در حال تعریف کردن یک داستان ماجراجویی است گفت: یازده پسربچه که اهل کره‌ی زمین هستن و علاقه‌ی زیادی به خیالپردازی و نوشتن داشتن پاسخ ما رو دادن.

و بعد هم لیستی را روی فضا به نمایش در آورد...»

نظرات کاربران

کاوه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

عالی بود پیشنهاد میدم

نام ــ محمد حسن ـــ
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

Very very very good Very very very very very very good

Ghazal
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

راستش همه ی داستاناش زیادی شکل هم بود من موقعی که دانلود کردم فکر کردم خیلی جذابه ولی اونقدر که فکر میکردم نبود

محمدحسن
۱۴۰۳/۰۱/۰۲

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــیـــــــــــه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
رایگان