دانلود و خرید کتاب اثر ذهن (جلد دوم) راجر دالی ترجمه محسن افتاده‌حال
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اثر ذهن (جلد دوم)

«کلیدهای طلایی بازاریابی شناختی» نوشته‌ی راجر دولی(-۱۹۵۲) است. این کتاب به این می‌پردازد که چگونه تصمیم‌های ما در خرید پیش‌بینی می‌شود؟ این کتاب در دو جلد تهیه شده است. در جلد دوم پنجاه اصل مطرح می‌شود که در پیش‌بینی تصمیم مشتری در خرید تاثیرگذار هستند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

بازاریاب‌ها مدت‌ها پیش از مطرح شدن بازاریابی شناختی و روان‌شناسی تکاملی، می‌دانستند که مردان از پول برای افزایش شهرت خود استفاده می‌کنند. ماشین‌های اسپرت گران‌قیمت، رستوران‌های پرهزینه و مانند می‌تواند نشان دهد یک مرد از توانایی مالی خوبی برخوردار و به همین دلیل جذاب است.

بازاریاب‌هایی که این شانس را به مردان می‌دهند تا زمان خرید کالاهای گران‌قیمت جلب توجه کنند، می‌توانند انتظار موفقیتی بیش از حد میانگین داشته باشند. افرادی که قصد دارند برای امور خیریه و بدون منفعت شخصی، مردان را جذب کنند نیز باید اطمینان حاصل کنند این فعالیت‌های نیکوکارانه آشکارا انجام شود. شناخت عمومی برای کسانی که اغلب ناآگاهانه به دنبال افزایش جذابیت خود هستند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این معادله در مورد زنان قدری متفاوت است. به‌ظاهر زنان مایل نیستند از مصرف تجملی پول خود به‌عنوان استراتژی ضمنی زوج‌یابی استفاده کنند. آنان ممکن است پول خود را صرف خرید لباس و وسایلی که آن‌ها را جذاب‌تر نشان دهد کنند اما آماده‌سازی رمانتیک، تأثیر چندانی بر خرید آنان ندارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اگر می‌خواهید پیام مثبتی را برسانید از اعداد حقیقی استفاده کنید نه درصد. اگر سود یک محصول را شرح می‌دهید استفاده از اعداد مطلق تأثیر آن را به بالاترین حد می‌رساند. خوب: ۹۰ درصد مشتریان ما امتیاز «عالی» را به سرویس‌های ما داده‌اند. بهتر: ۹ نفر از هر ۱۰ مشتری به ما امتیاز عالی داده‌اند. داده‌های منفی را با درصد نشان دهید.
Mriq Sezar

حجم

۱۸۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۱۸۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان