دانلود و خرید کتاب داریوش و بردیا جمال اکرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داریوش و بردیا اثر جمال اکرمی

کتاب داریوش و بردیا

معرفی کتاب داریوش و بردیا

کتاب داریوش و بردیا نوشتهٔ جمال اکرمی و ویراستهٔ روشنک بهاریان نیکو است. انتشارات پیک ادبیات این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «افسانه‌هایی از ایران باستان» است.

درباره کتاب داریوش و بردیا

کتاب داریوش و بردیا که با تصویرسازی‌های «علی خدایی» منتشر شده، در یادداشت‌های «هِرودوت» (تاریخ‌نگار یونانی) و نیز در کتیبه‌های بیستون آمده است. هرچند داریوش، «گوماتا» یا «بردیا» را پادشاهی غاصب می‌دانست، برخی تاریخ‌نویسان بر این باور هستند که بردیا پادشاهی نیک‌دل و مردم‌دوست بوده و چون به خاندان شاهی تعلق نداشته، خشم داریوش و بزرگان پارس را برانگیخته است. این داستان را بخوانید تا واقعیت را در یابید.

مجموعهٔ «افسانه‌هایی از ایران باستان» حاوی داستان‌هایی از اساطیر و مشاهیر ایران برای کودکان و نوجوانان است. در نگارش این مجموعه از شاهنامهٔ فردوسی، داستان‌های ایران باستان و کتاب «پژوهش در اساطیر ایران» استفاده شده است. ۶ جلد کتاب با عنوان‌های «فرشتهٔ باران و دیو خشکی»، «کوروش فرزند ماندانا»، «آرش دلاور کوهستان»، «جمشیدشاه»، «بستور»، «داریوش و بردیا» از این مجموعه به چاپ رسیده است.

خواندن کتاب داریوش و بردیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب داریوش و بردیا

«همهمه‌ای میان مردم و بزرگان پارس درگرفت. از میان آنان هفت تن هم‌سوگند شدند که بردیا را از سر راه بردارند و فرمانروایی پارس را به خاندان شاهی بازگردانند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۷۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان