دانلود و خرید کتاب گرگ بدجنس طنین وطن دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گرگ بدجنس اثر طنین وطن دوست

کتاب گرگ بدجنس

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گرگ بدجنس

کتاب گرگ بدجنس نوشتۀ طنین وطن دوست است. این کتاب را انتشارات هورین منتشر کرده است. 

درباره کتاب گرگ بدجنس

کتاب گرگ بدجنس درمورد گرگی است که همه حیوانات را آزار می‌دهد و بچه‌ها را اذیت می‌کند. گرگ بدجنس در این داستان سعی دارد اول‌ازهمه بره کوچولو و سری بعد آهو را گول بزند؛ ولی هیچ‌کدام گول گرگ را نخوردند. گرگ به سراغ روباه رفت و با هم به مزرعه پایینی رفتند تا حیوان بی‌گناهی را اذیت کنند یا چیزی برای صید پیدا کنند. در این راه روباه، گرگ را گول زد و او را داخل گودال انداخت و صیدشان را به‌تنهایی خورد.

خواندن کتاب گرگ بدجنس را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب برای گروه سنی ۸ تا ۱۳ سال نوشته شده است.

بخشی از کتاب گرگ بدجنس

«روزی روزگاری در یک جنگل زیبایی که پر از درخت‌های بلند بود حیوانات مختلفی زندگی می‌کردند که در بین آنها گرگ بدجنسی وجود داشت او نه‌تنها حیوانات کوچک‌تر و ضعیف‌تر را اذیت می‌کرد حتی مرغ و خروس‌ها و گوسفندهای آبادی کنار جنگل هم از دستش راحت نبودند.

یک روز گرگ بدجنس خیلی گرسنه بود و در جنگل قدم می‌زد به همین خاطر مثل همیشه در میان بوته‌های جنگل خودش را پنهان کرد تا حیوانی را صید کند. ناگهان چشمش به یک برة کوچولو افتاد که مشغول چریدن بود. گرگ بدجنس تصمیم گرفت خودش را به بره کوچولو نزدیک کند. به‌طرف او رفت و گفت:

به‌به تو چه برة زیبا و باهوشی هستی!»

بره گفت: آقا گرگه خودم هم می‌دانستم؛ چون همیشه پدر و مادرم هم به من می‌گویند.»

گرگ گفت:

«برة زیبا، من در دنیا هیچ‌کسی را ندارم برای همین دنبال دوست خوبی هستم تو با من دوست می‌شوی؟» بره گفت: پدر و مادرم به من یاد داده‌اند با کسی که از من بزرگ‌تر باشد و او را نشناسم و هم جنس من نباشد با او دوستی نکنم؛ چون ممکن است من را فریب دهد. آقا گرگه گفت:

«اما من تا حالا کسی را فریب نداده‌ام، بلکه همیشه دنبال خوشحال کردن حیوانات جنگل بوده‌ام و به هیچ حیوانی آسیب نرسانده‌ام.» بره کوچولوی باهوش گفت: «شاید تا حالا حیوانی را فریب نداده باشی؛ اما تو هم جنس من نیستی و خیلی هم از من بزرگ‌تر هستی به همین دلیل من نمی‌توانم با تو دوست شوم.» گرگ بدجنس وقتی موفق نشد که بره را فریب دهد، از پیش او رفت. آقا گرگۀ قصة ما دوباره پشت بوته‌های جنگل کمین کرد؛ چون خیلی گرسنه بود و می‌خواست حیوانی را فریب دهد و او را بخورد. ناگهان چشمش به یک آهوی زیبا و مهربان افتاد آهو خیلی قدبلند و زیبا بود و به دنبال پروانه‌ها می‌رفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۴۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان