دانلود و خرید کتاب کارآفرینی سلامت اماندا کوک ترجمه عالمه شهیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارآفرینی سلامت اثر اماندا کوک

کتاب کارآفرینی سلامت

معرفی کتاب کارآفرینی سلامت

کتاب کارآفرینی سلامت؛ راهنمای عمل نوشتهٔ اماندا کوک و ترجمهٔ عالمه شهیدی و حسن بودلایی است و انتشارات اندیشه احسان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کارآفرینی سلامت

کتاب‌های کارآفرینی طرفداران و علاقه‌مندان بسیاری در سراسر دنیا دارند و تعداد کتاب‌های پرفروش در این سبک کم نیستند. یکی از کتاب‌های پرفروش و مفید در این زمینه کتاب wellpreneur کارآفرینی سلامت به نویسندگی اماندا کوک است. اماندا کوک در زمینه سلامت و تندرستی در حوزه کارآفرینی و همچنین در زمینه مربی‌گری و بازاریابی دیجیتال به تدریس می‌پردازد.

مفهوم wellpreneur مفهومی است که اخیرا به شکل ابتکاری توسط نویسنده به رشته تحریر درآمده است که در واقع نویسنده در این کتاب به مفهوم کارآفرینی سلامت پرداخته است.

کتاب پیش رو مشتمل بر ۱۱ فصل است.

در فصل اول نویسنده به بحث در مورد چشم‌انداز کارآفرین پرداخته است و در فصل‌های بعدی در رابطه با رونق بخشیدن کسب و کار و برطرف‌کردن مشکلات احتمالی بر سر راه کارآفرین، ارزیابی‌های دیجیتال، رشد سیستم اقتصادی، تبلیغات، پرورش دادن حرفه و در انتها به جریان یافتن و ادامه‌دادن حرفه شما می‌پردازد در واقع این کتاب به راه‌انداختن یک جریان کسب و کار ایدئال آنلاین در حوزه کارآفرینی سلامت به شما کمک خواهد کرد.

از آنجایی که آینده اقتصادی دنیا به این سمت و سو پیش می‌رود که کسب‌وکارهای آنلاین جایگزین دیگر کسب‌وکارها شوند کتاب کارآفرینی سلامت اطلاعات درخوری به شما منتقل خواهد کرد.

خواندن کتاب کارآفرینی سلامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های کسب‌وکار و کارآفرینی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کارآفرینی سلامت

«راه قدیمی ساخت صفحهٔ چشم‌انداز نیازمند یک تکنولوژی ابتدایی است: با انبوهی از مجله، قیچی و چسب. اما اگر تمایل بیش‌تری به دنیای دیجیتال دارید، می‌توانید کولاژی دیجیتالی درست کنید و آن را تصویر پس‌زمینهٔ کامپیوتر خود قرار دهید.

نکتهٔ اصلی صفحهٔ چشم‌انداز این است که آن را جایی نگه دارید که هرروز چشمتان به آن بیفتد (در بهترین حالت، چند بار در روز) من دوست دارم صفحه‌ام را پس زمینهٔ لپ‌تاپ خود قرار بدهم، من وقت زیادی را با لپ‌تاپ می‌گذرانم پس راحت‌تر می‌توانم در هرلحظه دوباره با آن ارتباط برقرار کنم!

این‌ها مراحلی هستند که من در ساخت صفحهٔ چشم‌انداز از آن‌ها استفاده می‌کنم. (من این کار را سه بار در روز انجام می‌دهم یا هروقت که احساس می‌کنم چشم‌اندازم پیشرفت کرده است و برای چیز بزرگ‌تری آماده‌ام.)

با تمرین‌های تصویرسازی و نگارش آزاد، که در بالا به آن‌ها اشاره شد شروع کنید تا کلمات و مفاهیم کلیدی را که می‌خواهید در زندگی و کسب‌وکار خود خلق کنید، شناسایی کنید.

سپس شما یک صفحهٔ چشم‌انداز فیزیکی (برگه) یا دیجیتالی خواهید ساخت.

برای نسخهٔ فیزیکی، یک برگهٔ ضخیم تهیه کنید که به جای صفحه‌تان استفاده کنید (یا می‌توانید تابلو اعلانات و یا چوب‌پنبه تهیه کنید و عکس‌ها را به آن بچسبانید.) تعداد زیادی مجله بردارید و آن‌ها را زیر و رو کنید و عکس‌هایی را که جذبتان می‌کنند قیچی کنید.

زیاد فکر نکنید، فقط آنچه را که جذبتان می‌کنند انتخاب کنید و آنچه را که می‌خواهید در زندگی و کسب‌وکار خود داشته باشید نشان بدهید. هرطور که راحت هستید آن‌ها را به برگه بچسبانید. من به شخصه از عکس‌ها شروع می‌کنم و معمولاً حاشیه را پاره می‌کنم (تا اینکه آن‌ها را قیچی کنم.) تا طبیعی‌تر به نظر بیایند، تصویرها را روی سطح قرار می‌دهم و می‌گذارم از حاشیهٔ برگه آویزان باشند (بعداً اگر بخواهید می‌توانید مرتبشان کنید.)

کارم با کلمات تمام می‌شود و کلمات را رو و اطراف تصاویر قرار می‌دهم. می‌توانید کلمات را ببرید یا فقط با ماژیک بنویسیدشان و نقاشی‌شان کنید. این کار فرآیندی خلاقانه است و صفحهٔ چشم‌انداز شماست، می‌توانید به هرطریقی که مایلید انجامش بدهید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۱۶۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۶۷,۷۰۰
تومان