دانلود و خرید کتاب فقط تو انجامش بده لیزا کینگ ترجمه فرشید فرزانگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فقط تو انجامش بده اثر لیزا کینگ

کتاب فقط تو انجامش بده

نویسنده:لیزا کینگ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فقط تو انجامش بده

کتاب فقط تو انجامش بده؛ اعتبار، مدیریت و برند شخصی شما نوشتهٔ لیزا کینگ و ترجمهٔ فرشید فرزانگان و ویراستهٔ حامده حاجی ابراهیمی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فقط تو انجامش بده

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal Branding) عبارتی است که در دههٔ گذشته شگفت‌انگیز و جالب بوده است. ظهور و گسترش شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در افزایش این شوق و رغبت مؤثر بوده‌اند.

برندسازی شخصی عبارتی است که با تولید محتوای مناسب گره خورده است و در کتاب فقط تو انجامش بده سعی شده که به برندسازی، مستقل از سن، موقعیت شغلی و کسب‌وکاری که در آن فعالیت می‌کنیم پرداخته شود تا هر یک از ما بتوانیم برند شخصی خود را تبیین نموده و مهم‌ترین کاربرد آن یعنی «رشد و پیروزی کسب‌وکار» خویش را رقم بزنیم. جهان به مدیران معتبر نیاز دارد. وقت آن است که شما برند خود را بسازید، آن را هدایت کنید و جهان را تحت تأثیر قرار دهید.

برخی از جملاتی که در تحسین کتاب فقط تو انجامش بده گفته شده از این قرار است:

به یاد داشته باشید که بهترین چیز این است که خود واقعیتان باشید رؤیاهای خود را دنبال کنید؛ چرا که شما این قدرت را دارید که آن‌ها را به واقعیت تبدیل کرده و دنیا را تغییر دهید.

تمجید از لیزا کینگ

این کتاب چیزی فراتر از کتابی با موضوع مدیریت است. این کتاب درباره کشف خود است. شما شخصیت خود را کشف خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توان آن را به بهترین نسخهٔ خود به‌عنوان یک مدیر ترجمه کرد. این یک نقشهٔ راه قدرتمند برای بیرون آوردن مدیر درون شماست.

بیل کلمبو، رئیس‌جمهور سابق و. coo، کالاهای ورزشی دیک

این کتاب استراتژی‌های مهمی برای زندگی و شغل ارائه می‌دهد. تجربهٔ کار کردن با لیزا و درس‌هایی که او در زمینهٔ برند شخصی خود گرفت، به ما نشان می‌دهد که باید خودمان را باور داشته باشیم و برای عالی شدن اقدام کنیم. آیا آمادهٔ عالی شدن هستید؟

کتی ایرلند، رئیس و مدیرعامل

برندهای شخصی می‌توانند توانمند باشند، به‌ویژه اگر هدفمند پیش بروند. تمرینات و مجموعه داستان‌ها به‌عنوان یک قطب‌نما برای ترسیم یک حرکت مستقیم عمل می‌کنند تا سطح ما را بالا ببرند، با اعتبار و هدف هدایت شوند و یک برند شخصی قوی ایجاد کنند.

آدام وایتسمن، مدیرعامل، Upstate Shredding

این کتاب جذاب، به هر یک از ما اجازه می‌دهد تا خودمان را بررسی کنیم. لیزا یک راهنمای آسان برای انعکاس خود ایجاد کرده است تا به کمک آن، مدیریت برند شخصی خود را داشته باشیم. خواندن این کتاب برای افرادی که به دنبال ایجاد برند تجاری معتبر خود و اطرافیانشان هستند، ضروری می‌باشد؛ چراکه به کمک این کتاب راهنمای لیزا، می‌توانند رشد کنند و بدرخشند.

من افتخار همکاری حدوداً ۱۵ ساله را با لیزا دارم و می‌دانم که او همان کاری را انجام می‌دهد که به دیگران توصیه می‌کند. او در این کتاب، به ما کمک می‌کند که چگونه بهترین مدیر برای خودمان باشیم؛ آن هم درست در زمانی که رسانه‌ها بر چگونگی تفکر و عملکرد ما تسلط دارند. جهان به توانایی‌های شما نیاز دارد. در ادامه می‌خوانیم که چطور می‌توانید بهترین خود باشید.

دیوید کاسولو، نویسندهٔ کتاب هدایت فرهنگ

مدیریت بزرگ، با درک خودمان شروع می‌شود. لیزا کینگ در این کتاب، ابزاری را برای دستیابی به تصورات شهودی ما درباره خودمان فراهم می‌کند. این کار ما را تشویق می‌کند تا از همهٔ جنبه‌ها به خود نگاه کنیم. این کار آسان نیست، اما لیزا در این کتاب روشی کارآمد را برای رسیدن به نتیجه پیش گرفته است.

گوین تیترو، نویسندهٔ «در انبوه آن: ارشد مدیریت، از میانه»

حضور در دنیایی که دائماً در تلاش است تا شما را تغییر دهد، بزرگ‌ترین موفقیت است.

رالف والدو امرسون

خواندن کتاب فقط تو انجامش بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و همچنین مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فقط تو انجامش بده

«من قصد دارم شما را به چالش بکشم تا در مورد عقایدتان دربارهٔ مدیریت تجدیدنظر کنید. در این فصل، من نمونه‌هایی از مدیران، خلأ موجود در مدیریت مدرن و نمونه‌هایی از رفتارهای ضد مدیریت را ارائه می‌دهم.

شما خواهید آموخت:

قدم برداشتن و مدیریت کردن چیست؟

چرا اعتبار مهم است؟

خلأ مدیریت چیست و چگونه می‌توانید به رفع آن کمک کنید؟

یک مدیر خوب چه کسی است؟

برای مدیران جوان دشوار است که مشخص کنند چه ویژگی‌هایی آن‌ها را به سمت موفقیت هدایت می‌کند. بیشتر افراد به سراغ افرادی می‌روند که به رده‌های مدیریت اجرایی رسیده‌اند. می‌توان نتیجه گرفت که برای موفقیت، باید رفتارهای شخص دیگری را الگوبرداری کنید؛ اما رفتارهای مدل‌سازی، شما را به اعتبار نمی‌رساند. مردم از طریق این رفتارها، اعتماد خود را نسبت به توانایی‌های شما از دست می‌دهند. بااین‌حال، با مشاهدهٔ دیگر مدیران، می‌توانید ارزیابی کنید که کدام رفتارها مثبت و کدام‌یک تأثیر منفی بر دیگران دارند. این مشاهدات می‌تواند به شما کمک کند تا مدیریت خوب و بد را از یکدیگر تشخیص دهید. مدیریت معتبر از قلب نشئت می‌گیرد و نمایانگر شخصیت و اعتقادات شماست. مدیران، قدرت تأثیرگذاری و تغییر در جهان را دارند. مدیریت، تنها مختص کسانی که عنوان خاصی دارند یا دارای سابقه تحصیلی چشمگیر هستند نیست. هر یک از ما توانایی مدیریت را داریم. مدیران، با هدف قدم برمی‌دارند و به سمت جلو حرکت می‌کنند. آن‌ها نسبت به خود و اهدافشان آگاه هستند و می‌توانند دیگران را تحت تأثیر قرار دهند. افراد زیادی هستند که باعث ترغیب من برای رسیدن به اهداف شخصی‌ام شده‌اند.

وقتی هشت‌ساله بودم، پدربزرگم به من گفت: "تو کار خاصی را انجام خواهی داد." او مدیر اجرایی در آی بی ام بود. ده‌ساله بودم که او را از دست دادیم و از آن زمان به سخنان دلگرم‌کنندهٔ او فکر کردم. در زمان موفقیت، می‌دانستم که حق با او بوده و احساس غرور می‌کردم. در زمان شکست هم یادآوری سخنان او به من انرژی می‌داد. من یاد گرفته بودم که با هر شکست رشد کنم و نکات مثبت را به کار بگیرم تا دیگر اشتباهات مشابه را تکرار نکنم. من یاد گرفته بودم رؤیای بزرگی داشته باشم، زیرا پدربزرگم به من اعتماد کرد، او یک مدیر لایق بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۵ صفحه

حجم

۴۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان