دانلود و خرید کتاب ارتباطات در جمع فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباطات در جمع اثر فرشید نادری نژاد

کتاب ارتباطات در جمع

معرفی کتاب ارتباطات در جمع

کتاب ارتباطات در جمع نوشتۀ فرشید نادری نژاد است. این کتاب را انتشارات ایماد منتشر کرده است.

درباره کتاب ارتباطات در جمع

آیا تابه‌حال شده افرادی را که به نظر می‌آید همه‌چیز دارند، تحسین کنید؟ آیا آن‌ها را دیده‌اید که با اعتمادبه‌نفس بسیار در جلسات کاری صحبت می‌کنند و یا در مهمانی‌های مختلف به‌راحتی ارتباط برقرار می‌کنند؟ آن‌ها کسانی هستند که بهترین شغل‌ها، زیباترین همسران، خاص‌ترین دوستان، پرپول‌ترین حساب‌های بانکی و بهترین منازل شهر را در اختیار دارند، اما یک‌لحظه صبر کنید. آن‌ها از شما باهوش‌تر نیستند، از شما تحصیلات بالاتری هم ندارند، حتی خوش‌تیپ‌تر از شما هم نیستند. پس ماجرا چیست؟ بعضی از افراد می‌گویند که آن‌ها این موارد را به ارث برده‌اند، بعضی‌ها می‌گویند آن‌ها با افرادی خوبی ازدواج کرده‌اند و یا خوش‌شانسی آورده‌اند. به آن‌ها بگویید «بهتر است بیشتر فکر کنید». پاسخ این موارد، مهارت آن‌ها در ارتباط با دیگر افراد است. مجموعه کتاب‌های «ستارهٔ ارتباطات شو» به شما ۹۱ عدد از این ترفندها را که افراد موفق هر روز از آنان استفاده می‌کنند، یاد می‌دهد؛ تا شما هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و به همهٔ خواسته‌های زندگیتان دست پیدا کنید. در چهارمین جلد از این مجموعه، یعنی در کتاب ارتباطات در جمع درمورد اینکه چطور در هر جمعی بتوانید بدرخشید، صحبت شده و فن‌هایی برای موفقیت در این مورد بررسی شده است.

خواندن کتاب ارتباطات در جمع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی مناسب است که به‌دنبال افزایش توانایی سخنوری خود در جمع هستند.

بخشی از کتاب ارتباطات در جمع

«این همه افراد در مورد چه صحبت می‌کنند؟

آیا تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده است که در مهمانی‌ای باشید که همه افراد در مورد موضوعات مزخرف صحبت کنند؟ همگی حرف‌های اشتباه می‌زنند و به‌طورکلی اصلاً نمی‌فهمید در مورد چه صحبت می‌کنند.

دلیلش این است که همه افراد در مهمانی حسابدار، مهندس عمران و یا ناشر هستند و شما نیستید.

بنابراین با لبخندی مصنوعی می‌ایستید و دهانتان را باز نمی‌کنید. چون اگر این کار را بکنید می‌ترسید که حرفی اشتباه از دهانتان بیرون آید و این ترس و شک شماست. همهٔ افراد به شما خیره می‌شوند. شما خودی نیستید. پس در سکوت زجر می‌کشید.

در دبیرستان، همیشه از سندروم سکوت به علت بیگانه بودن زجر می‌کشیدم، به‌خصوص کنار آقایان. تمام چیزی که آن‌ها در موردش حرف می‌زدند ماشین بود و من هیچ‌چیز در مورد ماشین نمی‌دانستم و اصلاً تا به آن زمان پایم رو داخل نمایشگاه ماشین نگذاشته بودم.

یک روز خوب، مادرم با هدیه‌ای به خانه آمد که من را به طور کامل از فردی خجالتی به فردی اجتماعی تغییر داد. آن کتابی در مورد تمامی مدل‌های ماشین و تفاوت‌های ظاهری آنان و زیر کاپوتشان بود. من آن کتاب را خواندم و در مورد ماشین‌های "فورد" "شورلت" و "بیوک" اطلاعات کامل به دست آوردم.

دیگر وقتی که پسران در مورد کلماتی مثل کاربراتور، دوگانه‌سوز، گیرپاچ و صفحه کلاچ حرف می‌زدند مات و مبهوت نگاهشان نمی‌کردم. نیاز نبود چیزهای زیادی یاد بگیرم، کافی بود در حدی یاد بگیرم که وقتی پسران حرف می‌زدند از آن‌ها سؤالات درستی بپرسم. وقتی که من یاد گرفتم در مورد "ماشین" با پسران حرف بزنم، زندگی اجتماعی من، تغییری فوق‌العاده کرد.

اگر به امروز برگردیم، ما دختران و پسران قدیم که حالا بزرگ شده‌ایم، به موضوعاتی علاقه‌مندیم که اغلب اوقات به کار و یا تفریحاتمان مربوط می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۳۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان