دانلود و خرید کتاب زنی میان ما گریر هندریکس ترجمه سعید اختری زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنی میان ما اثر گریر هندریکس

کتاب زنی میان ما

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زنی میان ما

کتاب زنی میان ما نوشتهٔ گریر هندریکس و سارا پکانن و ترجمهٔ سعید اختری زاده است. انتشارات آتیسا این رمان معاصر آمریکایی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب زنی میان ما

کتاب زنی میان ما اثر مشترک گریر هندریکس و سارا پکانن حاوی داستانی پیچیده و هیجان‌انگیز و عاشقانه است. در این رمان با «ونسا» («نلی») و «ریچارد» آشنا و همراه می‌شوید؛ زن و شوهری جوان که ظاهرا زندگی عاشقانه و خوبی دارند، اما ریچارد با زن دیگری هم در ارتباط است. در این رمان با یک مثلث عشقی روبه‌رو هستید؛ اما نه از نوع همیشگی آن که تصور کنید تمام ماجرا را تا آخر حدس خواهید زد. این کتاب در لیست پرفروش‌های سال ۲۰۱۸ نیویورک تایمز قرار داشته است. رمان، دو راوی و دو زمان دارد؛ یکی دانای کل که زمان گذشته و رابطهٔ ریچارد و ونسا را روایت می‌کند و دیگری ونسا که زمان حال را روایت می‌کند و گاه از گذشته و از خاطراتش با ریچارد می‌گوید و گاه در حال توصیف صحنه‌هایی است که از رابطهٔ ریچارد با رقیبش می‌بیند. چیزی که این داستان را عجیب می‌کند، روایت ونسا است. او زنی مظلوم و شکست‌خورده نیست. 

خواندن کتاب زنی میان ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زنی میان ما

«من خیلی مقتدرانه به بقیۀ همکارام گفتم که عقب وایسن و همکارم رو بلند کردم و روی یه صندلی نشوندم؛ اما یه‌دفعه با صحنه‌ای مواجه شدم که اصلاً انتظارش رو نداشتم. خون خیلی زیادی که روی زمین ریخته شده بود و همکارم هم به اون آغشته! فریاد زدم آب بیارین؛ ولی ناگهان اون اقتدار از بین رفت؛ چون احساس کردم سر خودم هم داره گیج میره و هر آن از هوش می‌رم. اون همکار بیچاره رو که روی صندلی نشونده بودم، پرتش کردم و خودم به جاش نشستم! حالا حواس همه فقط به من بود و اون رو فراموش کرده بودن.

بالاخره هواپیما صاف شد. بعد از شنیدن صدای زنگ، یکی از مهماندارها به راهرو آمد و به مسافران پیشنهاد داد از هدفون‌ها استفاده کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان