دانلود و خرید کتاب رها در باد جوجو مویز ترجمه زهره قلی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رها در باد اثر جوجو مویز

کتاب رها در باد

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رها در باد

کتاب رها در باد نوشتهٔ جوجو مویز و ترجمهٔ زهره قلی‌پور و نسرین نظری راد است. انتشارات آتیسا این رمان معاصر و عاشقانهٔ انگلیسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب رها در باد

کتاب رها در باد با محوریت شخصیت زن‎‌ها جلو می‎‌رود. این رمان حاوی ۲ داستان است که در گذشته و آینده و به‌صورت موازی روایت می‎‌شود. داستان با زندگی «لوتی» که یکی از آواره‌‎های جنگ جهانی دوم است، شروع می‌‎شود. سرپرستی لوتی به خانواده‎ٔ دکتر«هولدن» واگذار می‎‌شود. لوتی همراه با«سیلیا»، دختر دکتر هولدن که هم‌سن خودش هم بوده، بزرگ می‎‌شود. این ۲ دختر دوست دارند که تجربه‌‎های جدیدی داشته باشند. با ساکن‌شدن یک گروه سنت‎‌شکن لندنی نزدیک خانه‌های‎شان، در زندگی آن‌‎ها سرک می‌‎کشند و با شیوه‎‌های زندگی جدیدی آشنا می‌‎شوند. در این بین لوتی عاشق می‌‎شود و این عشقْ زندگی یک‌سری از افراد را تغییر می‌‎دهد. در روایت زمان حال داستان که حدود ۵۰ سال بعد از اتفاق‌‎هایی است که گفته شد، آن خانه‌‎ای که گروه سنت‌‎شکن در آن زندگی می‎‌کردند، در حال بازسازی است و اینجا است که برخی از اسرار برملا می‌‎شود. مخاطب با روایت داستان همراه می‌‎شود تا بفهمد که آیا لوتی از گذشتهٔ خودش فرار کرده است؟ زمان در رمان عاشقانهٔ «‌‌رها در باد» بین گذشته و حال در نوسان است و این خصوصیتی است که نویسنده به آن علاقه‌مند بوده و در آثار دیگرش هم از آن بهره برده است.

خواندن کتاب رها در باد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز (Jojo Moyes) در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. مویز یکی از چند نویسنده‌ای است که ۲ بار برندۀ جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) به‌وسیلۀ انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) شده است. آثار او به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست کتاب‌های جوجو مویز عبارت است از: باران پناه‌دهنده [یا «در پناه باران»] (۲۰۰۲)، میوهٔ خارجی (۲۰۰۳)، مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)، کشتی عروس‌ها (۲۰۰۵)، خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)، موسیقی شب (۲۰۰۸)، اسب رقاص (۲۰۰۹)، آخرین نامه از معشوقت (۲۰۱۰)، من پیش از تو (۲۰۱۲)، ماه عسل در پاریس (۲۰۱۲)، دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)، یک به علاوهٔ یک (۲۰۱۴)، پس از تو (۲۰۱۵)، تک‌وتنها در پاریس (۲۰۱۷)، باز هم من (۲۰۱۸)، بخشندهٔ ستاره‌ها (۲۰۱۹).

بخشی از کتاب رها در باد

«وقتی مارنی آخرین بشقاب‌ها را جمع می‌کرد، لوتی کمی چرخید و سلیا را دید. سلیا با جرج از «آخرین باری که در پاریس بوده» سخن می‌گفت. گرچه او هرگز در پاریس نبوده، اما این واقعیت بر داستان من‌درآوردی‌اش سایه نینداخته بود؛ اما لوتی که جدال میان سلیا و زن موطلایی را از اشارات سر و دست آن دو دریافته بود، روا ندید رسوایش کند. لبخند زن موطلایی از پشت عینک آفتابی بیشتر به زهرخند می‌مانست و سلیا که خود را در آستانۀ پیروزی میدید، سر ذوق آمده بود.»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان