دانلود و خرید کتاب شبکه های عصبی مصنوعی سیداسعد حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبکه های عصبی مصنوعی اثر سیداسعد حسینی

کتاب شبکه های عصبی مصنوعی

معرفی کتاب شبکه های عصبی مصنوعی

کتاب «شبکه های عصبی مصنوعی» نوشتۀ سیداسعد حسینی، ابراهیم مسگری و محمدرضا سالاری فنودی است و انتشارات آذرکلک آن را منتشر کرده است. این کتاب کاربرد شبکه‌های عصبی مصنوعی را در آب‌و‌شناسی بررسی می‌کند.

درباره کتاب شبکه های عصبی مصنوعی

پیش‌بینی هوا، سیستمی غیرخطی، پیچیده و فاقد مدل ریاضی است و به دلیل تغییرپذیر بودن سیستم با زمان، ‌روش‌های معمولی کمکی به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا نمی‌کند. از طرف دیگر ازآنجاکه پیش‌بینی هوا در زمینه‌های مختلف مثل امور اقتصادی، نظامی، کشاورزی اهمیت دارد، پیش‌بینی هوا با روش‌های هوشمند به یک ضرورت تبدیل شده است.

 امروزه کاربرد شبکه‌های عصبی مخصوصاً در شبیه‌سازی تغییرات عناصر اقلیمی از طریق مدل‌های گردش عمومی در مقیاس منطقه‌ای موردتوجه قرار گرفته است؛ بنابراین از روش‌های هوشمند که ابزاری قدرتمند در بهینه‌سازی مدل‌های پیش‌بینی است استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها شبکه‌های عصبی مصنوعی است که قدرت و سرعتشان در شبیه‌سازی فرایندهایی است که شناخت درستی از آن وجود ندارد. مدل شبکۀ عصبی مصنوعی مدلی قوی است که در مورد مسائل اقلیمی بسیار توانمند است و می‌تواند قانون حاکم بر داده‌ها حتی داده‌های مغشوش را استخراج کند.

کتاب شبکه‌های عصبی مصنوعی در آب‌وهواشناسی به معرفی و آموزش شبکه‌های عصبی در نرم‌افزارهای رایج و پرکاربرد با مثال‌های اقلیمی جهت آشنایی دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های جغرافیا، کشاورزی، هواشناسی و سایر علوم مرتبط می‌پردازد. سید اسعد حسینی، ابراهیم مسگری و محمدرضا سالاری فنودی کتاب شبکه‌های عصبی مصنوعی در آب‌وهواشناسی را باتکیه‌بر تجارب عملی و آموزشی‌شان تلاش کرده‌اند بیشتر بر جنبه‌های کاربردی تأکید کرده و از مقالات و مثال‌های آموزشی استفاده کردند که با استفاده از این مدل انجام داده‌اند.

کتاب شبکه‌های عصبی مصنوعی در آب‌وهواشناسی در ۴ فصل تنظیم شده است. فصل اول به مبانی شبکه‌های عصبی مصنوعی اشاره می‌کند و سپس به تاریخچۀ شبکه‌های عصبی و انواع شبکه‌های عصبی می‌پردازد. فصل دوم آموزش طراحی شبکۀ عصبی مصنوعی در نرم‌افزار MALTAB و فصل سوم آموزش و طراحی شبکۀ عصبی مصنوعی در نرم‌افزار SPSS است و فصل چهارم به آموزش طراحی شبکۀ عصبی مصنوعی در نرم‌افزار NeuroSolution می‌پردازد. 

خواندن کتاب شبکه های عصبی مصنوعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به محققان، پژوهشگران و دانشجویان رشتۀ جغرافیا، کشاورزی، اقلیم‌شناسی و هواشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان