دانلود و خرید کتاب زمینه فلسفی و علمی برنامه آمینوکا آر.آ. پتن ترجمه حمید امانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زمینه فلسفی و علمی برنامه آمینوکا

کتاب زمینه فلسفی و علمی برنامه آمینوکا به قلم آر.آ. پتن، دبلیو هیمبک، ام. جی. استیونسون و آر. جی. برینکمن و ترجمهٔ حمید امانلو، طاهره امیرآبادی فراهانی و نجمه اسلامیان فارسونی را انتشارات پادینا منتشر کرده است. این کتاب به تشریح و توضیح برنامهٔ آمینوکا که روشی برای افزایش میزان شیر در گاوهای شیری است، می‌پردازد.

درباره کتاب زمینه فلسفی و علمی برنامه آمینوکا

باتوجه‌به رشد روزافزون جمعیت و نیاز گسترده به غذا، نیاز است تا روش‌های تولید و پرورش محصولات دامی و گیاهی بهبود و ارتقا یافته، افزایش کمیت و کیفیت را توأمان همراه داشته باشد؛ به‌همین‌منظور نیاز است تا تحقیقات علمی با هدف بالابردن توان و ظرفیت تولید غذای سالم و کافی به کار گرفته شود. کتاب زمینه فلسفی و علمی برنامه آمینوکا کوشیده است تا بر پایهٔ پژوهش‌های علمی و میدانی، روشی برای به‌کارگیری آمینواسید در تقویت مکمل‌ غذای گاوهای شیری ارائه دهد.

خواندن کتاب زمینه فلسفی و علمی برنامه آمینوکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

محققان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های دامپزشکی، دامپروری و جانورشناسی از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب زمینه فلسفی و علمی برنامه آمینوکا

«در توسعهٔ مدل آمینوکا ما همچنین برای انواع گاوها، محدوده‌های تولیدی فرض کردیم که جیره‌های غذایی حاوی نیازهای توصیه‌شده NRC برای NDF و ADF در داخل محدوده مادهٔ خشک مصرفی ۴درصد وزن بدن باشند. ما تصمیم گرفتیم از NRC برای الیاف استفاده کنیم. زیرا این نیازها نتایج تولیدی قابل‌قبولی در دامنهٔ گسترده‌ای از شرایط مدیریتی ایجاد کرده‌اند. همچنین این مقادیر دربرگیرندهٔ دامنه‌ای از الیاف جیرهٔ غذایی هستند که به‌طور طبیعی در جیره‌های غذایی تجاری وجود دارند و مشکل پیش‌بینی مادهٔ خشک مصرفی را آسان‌تر و شاید یک مقدار دقیق‌تر می‌سازد. همچنین این امر میزان PH شکمبه را محدود می‌کند به‌طوری که PH به‌طور بیشتری پیش‌بینی‌های خوراک مصرفی و قابلیت هضم را تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد. زیرا تعداد زیادی از پژوهش‌های بر روی مادهٔ خشک مصرفی و قابلیت هضم با استفاده از این نیازها وجود دارند. بیشتر توصیه‌ها در آمینوکا برای بهینه‌سازی استفاده از الیاف و پیشگیری از مشکلاتی نظیر اسیدوز لاکتیکی، نفخ و اختلالات هضمی که رخ می‌دهند، طراحی شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۷۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان