دانلود و خرید کتاب رنجش رشد سمیرا صفرزاده مهابادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رنجش رشد اثر سمیرا صفرزاده مهابادی

کتاب رنجش رشد

معرفی کتاب رنجش رشد

کتاب رنجش رشد نوشتهٔ سمیرا صفرزاده مهابادی است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، «افسردگی ارتقا» در رابطهٔ زناشویی را بررسی کرده است.

درباره کتاب رنجش رشد

کتاب رنجش رشد ابتدا شما را با ماهیت افسردگیِ ارتقا آشنا کرده و سپس از عوامل و دلایل ذهنی شکل‌گیری افسردگی ارتقا، تغییر سبک زندگی و ایجاد مقاومت ذهنی و افسردگی ارتقا در مراحل مختلف رابطهٔ عاشقانه سخن گفته است. این کتاب با هدف تعریف افسردگی ارتقا به‌ویژه در حیطهٔ رابطهٔ عاشقانه نوشته شده و کوشیده است تا ابعاد مختلف این بیماری فراگیر در زندگی‌های امروزی را بررسی کند و در مسیر آگاهی‌بخشی به مخاطبان خود، امکان و فرصت‌های درخشان پیشگیری از این بیماری را برايشان فراهم سازد.

خواندن کتاب رنجش رشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی در حوزهٔ زندگی زناشویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رنجش رشد

«بنابراین وقتی چنین دختری به افسردگی مبتلا شود، درک آن از سوی اغلب اعضای خانواده، دوستان و نزدیکانش به نسبت اسان است. در این حالت بسیار محتمل است که دخترک به صورت جدی انگیزه خود را به ادامه زندگی از دست بدهد، برای مدت‌ها (حتی سال‌ها) تصمیم بگیرد که با هیچ مردی در ارتباط قرار نگیرد، چه بسا حتی از محل کارش استعفا بدهد و ... اما اگر همین دختر موفق به ازدواج با پسر مورد علاقه خود بشود و بعد از مدتی افسردگی شدیدی را تجربه کند چه؟ چگونه می‌توان درک کرد که دختری به معشوقی که سال‌ها پنهانی به وی عشق ورزیده برسد و بعد، دچار افسردگی شود؟ ماجرا از چه قرار است؟ چه اتفاقی ممکن است چنین پیامد شومی را به دنبال آورده باشد.

به دیگر سخن درک اینکه یک فرد به آرزو، هدف یا چشم اندازی که برای خود ترسیم کرده دست یابد و سپس دچار افسردگی شود، بسیار سخت بوده و از این رو کمتر کارشناسی تا همین چند وقت پیش می‌توانست چنین حقیقت تخلی را باور کند. بنابراین باید تاکید کنیم که افسردگی ارتقا نه یک بیماری جدید، بلکه یک بیماری تازه کشف شده است. اتفاقاً پس از کشف این بیماری، از طریق مطالعه تاریخ شخصیت‌های مشهور بسیاری در طول تاریخ مورد شناسایی قرار گرفتند که عامل افسردگی آنها، نه ناکامی یا فقدان، بلکه موفقیت بوده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۶۲۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان