دانلود و خرید کتاب موتسارت کیست؟ یونا زلدیس مکدونا ترجمه فرزین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موتسارت کیست؟ اثر یونا زلدیس مکدونا

کتاب موتسارت کیست؟

معرفی کتاب موتسارت کیست؟

کتاب موتسارت کیست؟ نوشتۀ یونا زلدیس مکدونا با ترجمۀ فرزین سوری در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با زندگی شخصی و حرفه‌ای یکی از نابغه‌های موسیقی آشنا می‌شوند، پسری که از ۳سالگی نواختن را آغاز کرد.

درباره کتاب موتسارت کیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است زیروبم زندگی یکی از نوابغ موسیقی کلاسیک را بخوانیم، فردی که روایت تاریخ موسیقی بدون نام بردن از او، ناقص است. ولفگانگ آمادئوس موتسارت در ۲۷ ژانویهٔ ۱۷۵۶ در شهر زالتسبورگ در کشور اتریش که یکی از مراکز هنری فعال و بسیار مهم موسیقی اروپا بود، به دنیا آمد. او آهنگساز و موسیقی‌دان کلاسیک بود. موتسارت در پنجمین سال زندگی‌اش آغاز به آهنگ‌سازی کرد و در تمام اروپا شهرت بسیاری یافت. در ۷سالگی اولین سمفونی و در ۱۲سالگی اولین اپرای کامل خود را نوشت. او در تمام ژانرهای مرسوم در دوران زندگی‌اش موسیقی تصنیف کرد و آثار درخشانی پدید آورد. موتسارت در دورۀ خود بهترین آهنگ‌ساز بود. او در زندگی کوتاه خود بیش از ۶۰۰ قطعه موسیقی شامل موسیقی اپرا و همچنین سمفونی، کنسرتو، موسیقی مجلسی، سونات، سرناد و موسیقی برای گروه کُر ساخت. اگرچه موتسارت فقط ۳۵ سال زندگی کرد؛ اما همین زندگی کوتاه، او را به یکی از افراد تأثیرگذار در تاریخ موسیقی تبدیل کرده است. او در ۵ دسامبر ۱۷۹۱ درگذشت.

کتاب موتسارت کیست؟ خواننده‌اش را به سفری تاریخی در زندگی این موسیقی‌دان پرنبوغ می‌برد و او دربارۀ ولفگانگ آمادئوس موتسارت از کودکی تا واپسین روزهای زندگی‌اش می‌خواند. این کتاب کوتاه، جزئیات جذاب و خواندنی دارد و اطلاعاتی مفیدی در اختیار علاقه‌مندانش قرار می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب موتسارت کیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: موتسارت کیست؟

فصل ۱: پسر کوچک، نابغه‌ی بزرگ

فصل ۲: دور دنیا

فصل ۳: پسر نابغه مرد می‌شود

فصل ۴: تنهای تنها

فصل ۵: مرد خانواده

فصل ۶: فرجام نابه‌هنگام

گاه شمار زندگی موتسارت

خواندن کتاب موتسارت کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان