دانلود و خرید کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه ندا حسینلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه اثر ندا حسینلو

کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه

معرفی کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه

کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه نوشتهٔ ندا حسینلو و مصطفی فتوره چی است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه

کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه که در ۵ فصل نوشته شده، به ما می‌گوید که آموزش مهارت‌های زندگی به افراد، تا حد بسیاری از ابتلای آن‌ها به بیماری‌های روانی و مشکلات اجتماعی جلوگیری می‌کند. این کتاب به موضوعاتی مانند بهداشت روانی در مدرسه، عوامل مؤثر در بهداشت روانی دانش‌آموزان، اهمیت مهارت‌های زندگی، مهارت مدیریت هیجان، مهارت تفکر خلاق، فراهم‌کردن شرایط بازی کودکان، ویژگی‌های بازی درمانگران، مراحل تشویق و تنبیه کودکان و... پرداخته است.

خواندن کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مهارت‌های زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهارت های زندگی و بهداشت روان در دوران مدرسه

«معلم به عنوان یک الگو تاثیر زیادی بر رفتار دانش‌آموزان دارد. در واقع مسئولیت معلمان فقط در پرورش ذهن و آشنا ساختن شاگردان به مسائل اجتماعی و اخلاقی خلاصه نمی‌شود، بلکه آنان مسئول تغییر و اصلاح رفتارهای ناسازگار، تأمین بلوغ عاطفی و سلامت روانی دانش‌آموزان هستند. تلاش معلم نباید تنها در جهت کسب بهترین نتیجه آموزشی و نمرات عالی باشد بلکه معلم باید بکوشد به هر فرد به اندازه توانایی او مسئولیت دهد و تا حد امکان به پرورش فکری، روانی و جسمانی کودک بپردازد. دانش آموزان در مدرسه فرصت تجربه کردن دوست داشتن و دوست داشته شدن را پیدا می‌کنند و مربیان با محبت و توجه می‌توانند آنان را در مسیری قرار دهند که چگونگی برقراری روابط درست عاطفی، سازگاری با دیگران، مسئولیت پذیری و... را یاد بگیرند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۵۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان