دانلود و خرید کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان الهه ضیغم پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان اثر الهه ضیغم پور

کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان

معرفی کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان

کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان نوشتهٔ الهه ضیغم پور و تهمورث نورایی و سارا هنرمند راد است. نشر میترا آقاکوچک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان

کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان پس از پرداختن به معنا و مفهوم اسطوره، مکاتب اسطوره‌شناسی، آیین و جشن و اسطوره‌های قهرمان، مطالب خود را با پرداختن به دیدگاه‌های اسطوره‌ای درمورد پیدایش انسان و تحولات مهم و تعیین‌کننده در پیشرفت انسان ابتدایی ادامه داده است. این کتاب در ادامه از اسطوره‌های شمشیر و شمشیربازی سخن گفته است. با مطالعهٔ این اثر با شخصیت‌هایی اساطیری مانند «ورثرغنه»، «نرگال»، «میاموتو موساشی»، «کوچولین»، «گوبیند سینگ»، «سامورایی‌ها» و «رستم»‌ آشنا می‌شوید.

خواندن کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران اسطوره و ورزش و مطالعه درمورد پیوند این دو پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسطوره های شمشیربازی در جهان باستان

«در اوایل قرن نوزدهم، درک نسبتاً علمی‌تری از اسطوره‌ها پدید آمد و فهم قبلی کنار گذاشته شد که آن‌ها را صرفاً اشکال خیالی و فاقد معنا به حساب می‌آوردند. از این پس گروه‌های زیادی به سمت مطالعات اسطوره شناختی کشیده شدند. اولین پژوهنده‌گان این حوزه، زبان‌شناسان بودند، با این انگیزه‌ی اصلی که اسطوره‌ها را به‌عنوان مخرج مشترك‌هایی بین فرهنگ‌های متفاوت در نظر می‌گرفتند و معتقد بودند که از طریق اسطوره‌ها می‌توان به ساختارهای مشترک زبانی رسید و طبعاً در مرحله‌ی بعد می‌شد، چگونگی تحول زبان‌ها را پی گرفت. به‌ویژه در بحثی که از اوایل قرن نوزدهم در حوزه زبان‌شناسی تطبیقی به‌وجود آمد و هدفش آن بود که تحول را از یک زبان مادر (سانسکریت) به سمت زبان‌های هند و اروپایی متفاوت دنبال کند در همین راستا اسطوره‌ها اهمیت شایانی پیدا کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان