دانلود و خرید کتاب تیمی گند می زند استفان پاستیس ترجمه نلی محجوب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تیمی گند می زند اثر استفان پاستیس

کتاب تیمی گند می زند

معرفی کتاب تیمی گند می زند

کتاب «تیمی گند می زند» نوشتۀ استفان پاستیس و ترجمۀ نلی محجوب است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. تیمی گند می‌زند، اولین جلد از مجموعۀ بامزه و خنده‌دار ماجراهای تیمی خرابکار است.

درباره کتاب تیمی گند می‌ زند

می‌دانیم که کودکان دبستانی از داستان‌های طنز و هیجان‌انگیز لذت بیشتری می‌برند. کتاب تیمی گند می‌زند اولین جلد از مجموعۀ ۵ جلدی ماجراهای تیمی خرابکار، بسیار خلاقانه و بامزه است. لحن داستان، طنز و پر از شوخی‌ها و کلمات خنده‌دار است. استفان پاستیس، یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز تلاش کرده است تا با روایت خنده‌‌دار و جذاب از زندگی و ماجراهای متفاوت تیمی فیلر، کودکان را سرگرم کرده و خواندن کتاب را به تجربۀ شیرین و دلچسب تبدیل کند.

تیمی فیلر نام یک پسر بامزه و باحال است که البته اعتمادبه‌نفس کاذب دارد و خیال می‌کند در همۀ کارها موفق عمل می‌کند. او عاشق معماهای دشوار و پیداکردن راه‌حل برای آن‌هاست. تیمی خودش را بنیان‌گذار، مدیر، کارآگاه آژانس سی.ای.او می‌داند و عقیده دارد که آژانس کارگاهی او بهترین در کشور است و لنگه ندارد. بهترین دوست تیمی که یک خرس قطبی بزرگ به نام توتال است، به‌عنوان همکار در این آژانس با او همکاری می‌کند. تیمی در این کتاب رویدادهایی از زندگی کارآگاهی‌اش را به تصویر می‌کشد تا دیگران از تجربه‌های باارزش او استفاده کنند! اما گول حرف‌های تیمی را نخورید، او در اکثر مواقع خراب‌کاری می‌کند و همه چیز را به هم می‌ریزد. یک فیلم سینمایی هم بر اساس کتاب تیمی گند می‌زند ساخته شده است.

 در معرفی کتاب تیمی گند می‌زند آمده است که: «تیمی اصلاً قرار نیست دانش‌آموز باشد، او را الکی مجبور می‌کنند پشت میز مدرسه بنشیند. همین حالا هم او صاحب یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های کارآگاهی جهان است، او همکاری هم دارد، همکارش کسی نیست جز یک خرس قطبی به اسم توتال. اما تیمی برای حل و دستگیری بزرگ‌ترین خلاف‌کارها مشکلات زیادی دارد، رقبا و دشمنانی که نمی‌خواهند اجازه بدهند تیمی موفق بشود، البته که کور خوانده‌اند.»

خواندن کتاب تیمی گند می‌ زند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۹ تا ۱۲ سال و علاقه‌مندان به کتاب‌های تصویری طنز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تیمی گند می زند

«من از همۀ موانع عبور کردم. موانعی مثل:

۱. مامانم

۲. مدرسه‌ام

۳. بهترین دوست احمقم

۴. خرس قطبی‌ام. بله، مطمئنم که شما هم مثل هرکسی که این فهرست را می‌بیند، یک سؤال مشترک دارید. چرا بهترین دوست من یک احمق است. بعداً در موردش توضیح می‌دهم. آه، فقط باید یک کلمه در مورد خرس قطبی ۶۸۰ کیلویی‌ام بگویم، اسمش توتال است. خانۀ قطبی توتال دارد آب می‌شود. او همین طور سرگردان دنبال غذا می‌گشت تا اینکه ظرف غذای گربۀ مرا پیدا کرد. او حالا 5 هزار کیلوتر از خانۀ قبلی‌اش دور شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان