دانلود و خرید کتاب اصول کارآموزی در عرصه بهداشت ۱
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول کارآموزی در عرصه بهداشت ۱ اثر مریم افشاری

کتاب اصول کارآموزی در عرصه بهداشت ۱

معرفی کتاب اصول کارآموزی در عرصه بهداشت ۱

کتاب «اصول کارآموزی در عرصه بهداشت ۱» نوشتۀ مریم افشاری، مجید براتی،  الهام نجفی، بابک معینی و شهناز مالکی است و انتشارات نسل روشن آن را منتشر کرده است. موضوع کتاب آشنایی دانشجویان بهداشت عموی با اصول کارآموزی است. 

درباره کتاب اصول کارآموزی در عرصه بهداشت ۱

کارآموزی یکی از مهم‌ترین واحدهای آموزشی است که افراد مهارت‌ها و توانمندی‌های لازم را به دست می‌آورند تا بتوانند بدون نگرانی از مسئولیت‌ها و تبعات شغلی وارد بازار کار شوند و تجربه‌های ارزشمندی کسب کنند. افراد در دوران کارآموزی هم به‌صورت علمی و هم عملی آموزش می‌بینند، دورۀ کارآموزی برای دانشجویان گروه علوم پزشکی هم اهمیت زیاد و در واقع نقش کلیدی دارد چرا که آن‌ها برای شغل آیندۀ خود باید مهارت و دانش لازم را داشته باشند. رشتۀ بهداشت عمومی یکی از شاخه‌های علوم بهداشتی به شمار می‌رود و دانشجویان بعد از اتمام دورۀ دانشگاه کارشناس حرفه‌ای در نظام سلامت محسوب می‌شوند و در بالابردن سطح سلامت جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند بنابراین باید از ویژگی‌های حرفه‌ای لازم برخوردار باشند.

نویسندگان کتاب اصول کارآموزی در عرصۀ بهداشت ۱ تلاش کردند تا بتوانند کارآموزی در عرصۀ یک را برای دانشجویان بهداشت عمومی و مربیان به شیوۀ مستند گردآوری کنند و با رفع نقایص در کارآموزی نقشی را در ارتقا بهداشت کشور داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب اصول کارآموزی در عرصۀ بهداشت ۱ عبارت است از: «فصل اول: آشنایی با مقدمات کارآموزی در عرصه»، «فصل دوم: برنامۀ سلامت مادران»، «فصل سوم: برنامۀ سلامت کودکان»، «فصل چهارم: برنامۀ سلامت نوجوانان و مدارس»، «فصل پنجم: برنامۀ سلامت جوانان»، «فصل ششم: برنامۀ میان‌سالان»، «فصل هفتم: برنامۀ سلامت سالمندان»، «فصل هشتم: بهداشت دهان و دندان»، «فصل نهم: مبارزه با بیماری‌های واگیر»، «فصل دهم: برنامۀ گسترش ایمن‌سازی کشوری»، «فصل یازدهم: مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر»، «فصل دوازدهم: سامانۀ یکپارچۀ بهداشتی (سیب)» و «فصل سیزدهم: مدیریت خطر بلایا».

خواندن کتاب اصول کارآموزی در عرصه بهداشت ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزۀ بهداشت و سلامت و همچنین دانشجوریان رشتۀ بهداشت عمومی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اصول کارآموزی در عرصه بهداشت ۱

«بارداری دوران بسیار حساس و پراهمیتی است به‌طوری‌که کنترل و مراقبت منظم در این دوران برای حفظ سلامت، پیشگیری از مشکلات مادر و جنین ضروری به نظر می‌رسد. باتوجه‌به جایگاه مهم مادر در حفظ و ارتقای سلامتی خانواده که در نهایت منجر به سلامت جامعه می‌گردد، اهمیت مراقبت مادر در دوران بارداری دوچندان می‌گردد. هدف از این مراقبت‌ها، حفظ و بقای سلامتی مادر و جنین و به‌انجام‌رساندن یک حاملگی سالم،‌ بدون خطر و در نهایت انجام یک زایمان ایمن برای مادران است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان