دانلود و خرید کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی ناهید سیدان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی اثر ناهید سیدان

کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی

معرفی کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی

کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی نوشتهٔ ناهید سیدان و اشرف السادات محسنیان است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی

کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی به موضوعاتی مانند تعامل بین خانواده‌ها و اولیای مدارس، ملاک‌های شناخت مهارت انسانی، راهکارهای تقویت و تعامل و ارتباط مطلوب در بین عناصر آموزشی، نقش والدین در تربیت فرزندان، همکاری متقابل والدین با معلم، چگونگی برقراری هماهنگی بین توقعات والدین و معلم، راهکارهای تعامل خانه با مدرس، هم‌سویی والدین دانش‌آموزان و اولیای آموزشی مدرسه و نقش تربیتی آن، راهکارهای ایجاد ارتباط بین خانه و مدرسه و... پرداخته است.

خواندن کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد آموزش و پرورش دوران اولیهٔ کودکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شیوه های بهبود تعامل بین خانواده ها با اولیای مدارس ابتدایی

«از طرف دیگر با توجه به اینکه نظام آموزش با ارزیابی میزان ارتباط بین اولیای مدرسه و والدین در عصر حاضر مشخص می شود و کل نظام آموزشی را تحت الشعاع قرار می دهد و در حقیقت هیچ کشوری نمی تواند از سطح معلمان و اولیای آن بالاتر رود، حساس‌ترین و حیاتی‌ترین نقش را معلمان هر جامعه ایفا می کنند. معلمی که بتواند با قوت بخشیدن مهارتهای ارتباطی و دانش خود نیاز به داشتن و فهمیدن را در دانش آموزان تقویت و ارضاء کند بی شک به مهمترین هدف آموزش دست یافته است ودراین میان والدین طبق مثلث یادگیری ضلع سوم می باشند این که مسائل مربوط به دانش آموزان چگونه و از چه طریق به والدین منتقل شود بسیار حائز اهمیت است .طبق طبقه‌بندی بلوم و همکارانش، اهداف آموزشی به سه حیطه شناخت (حول تفکر) هدفهای عاطفی (حول احساسات) و هدفهای حرکتی (حول مهارتهای فیزیکی) تقسیم می‌شود و مهارتهای ارتباطی معلم و مدیر می‌تواند به گونه‌ای موثر به ارتباط و هماهنگی این سه حیطه کمک کرده و در نهایت دانش آموزان با حداکثر  توانایی به دوره بعدی راه یابندو در نهایت به جامعه وارد شوند(بلوم به نقل از محمدی، ۱۳۸۸).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
۳۲,۰۰۰
۵۰%
تومان