دانلود و خرید کتاب سه گام در کنترل خشم سلیمان شهبازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سه گام در کنترل خشم

کتاب سه گام در کنترل خشم نوشتهٔ سلیمان شهبازی و زهرا بهشتی و الهه دلپذیر و مریم برهانی اصل است و نشر کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سه گام در کنترل خشم

همه ما انسان‌ها در روزگاری که زندگی می‌کنیم، گاه‌گاهی دچار نوعی آشفتگی‌ها، پریشانی‌ها و خستگی‌های وصف‌ناپذیری می‌شویم که شاید عنوان کردن آن‌ها برایمان سخت و دشوار است. هیجان‌های چندبعدی که امروزِ بیش از هر زمانی ضرورت دارد که به آن‌ها پرداخته و نسبت به آن‌ها شناخت پیدا کرد.

خشم یکی از هیجان‌های پیچیده انسان و واکنش متداول نسبت به ناکامی و بدرفتاری است. همه ما در طول زندگی با موقعیت‌های خشم برانگیز روبه‌رو شده‌ایم. اشکال خشم این است که اگرچه خشم بخشی از زندگی و تنها هیجان ژنتیک است، ولی ما را از رسیدن به هدف خود باز می‌دارد و عملکرد شناختی ما را مختل می‌نماید و علت اینکه افراد درباره خشم دچار تعارض و تضاد هستند، همین نکته است.

ازیک‌طرف خشم، پاسخ طبیعی انسان است و از طرف دیگر می‌تواند روابط بین فردی را مختل کند و ما را از رسیدن به هدف باز دارد.

در واقع خشم، هیجان شایعی است که بیشتر نسبت به دوستان و نزدیکانی که نتوانسته‌اند انتظارات و خواسته‌های ما را برآورده سازند، تجربه می‌شود.

هیجان‌هایی که بیشتر با خشم همراه هستند عبارت‌اند از: عصبانیت، خشونت، خصومت، کینه‌توزی، غضب، تنفر، تحریک، حسادت، رنجش غرض‌ورزی، تحقیر و ناراحتی

بیشتر افراد ابراز خشم را حالتی ناخوشایند می‌دانند، در صورتی که ابراز درست و مدیریت‌شده این هیجان لازم و ضروری است و همه انسان‌ها نیازمند دسترسی به مهارت مدیریت خشم هستند.

بیشترین واکنش افراد به ابراز خشم خود عبارت است از: احساس تحریک‌پذیری، خصومت، افسردگی، ناراحتی، غمگینی، احساس شرمندگی و گناه، احساس درماندگی، تنهایی و انزوا علاوه بر این موارد و نشانه‌ها، دلایل دیگری نیز در مورد خشم وجود دارد که در این کتاب به‌تفصیل به آن‌ها پرداخته‌شده است.

در فصل اول کتاب سه‌گام در کنترل خشم، خشم تعریف‌شده و عوامل گوناگون بالقوه پدید آورنده‌ٔ آن بررسی می‌گردد. شما با شناخت ابراز ناسالم خشم و آگاه شدن از علائم آن به راهکارهای پیشنهادی در خصوص مدیریت آن دست پیدا خواهید کرد. با خواندن این کتاب به انواع خشم و تأثیر آن بر زندگی خود شناخت پیدا می‌کنید و راه‌حل‌ها و توصیه‌هایی می‌یابید که مناسب حال شماست و متوجه خواهید شد که می‌توانید خود را از شر خشم‌های آسیب‌زا خلاص کنید و در همین حال احساس خوب بودن و خوشبختی را در خود تقویت نمایید.

یقین داشته باشید همه ما، خود خالق حال خوب خود خواهیم بود، اگر در این مسیر گام برداریم.

خواندن کتاب سه گام در کنترل خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که احساس می‌کنند خشم را زیاد تجربه می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان