دانلود و خرید کتاب آموزش جامع VMWare vsphere هیوا اسدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش جامع VMWare vsphere اثر هیوا اسدی

کتاب آموزش جامع VMWare vsphere

ویراستار:مهدیه مخبری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش جامع VMWare vsphere

کتاب آموزش جامع VMWare vsphere  نوشتهٔ هیوا اسدی و حامد محبتی و ویراستهٔ مهدیه مخبری است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش جامع VMWare vsphere

VMare vsphere، پلتفرم مجازی‌سازی شرکت VMware است که مراکز داده را به زیرساخت‌های محاسباتی زیادی از جمله CPU، ذخیر‌ه‌سازی و منابع شبکه، تبدیل می‌کند.

vsphere این زیرساخت‌ها را به عنوان یک محیط عملیاتی یکپارچه مدیریت می‌کند و ابزارهایی را برای مدیریت مراکز داده‌ای که در آن محیط شرکت می‌کنند در اختیار شما قرار می‌دهد. دو جزء اصلی vsphere عبارتند از ESXi وvCenter Server.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش جامع VMWare vsphere را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۲۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان