دانلود و خرید کتاب پرفسور دیوانه فراز رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرفسور دیوانه اثر فراز رجبی

کتاب پرفسور دیوانه

نویسنده:فراز رجبی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرفسور دیوانه

کتاب پرفسور دیوانه نوشته فراز رجبی است. این کتاب را انتشارات الماس دانش منتشر کرده است و قوانین موفقیت و ثروت آفرینی را به شما یاد می‌دد. 

درباره کتاب پرفسور دیوانه

فراز رجبی مشاور کسب‌وکار بین‌المللی است که در این کتاب ابتدا از خودش و زندگی‌اش می‌خوانید و در ادامه به شما یاد می‌دهد چطور زندگی‌تان را متحول کنید. این کتاب شما را همراهی می‌کند تا به بهترین خودتان تبدیل شوید. فقط کافی است قوانین را به‌درستی و پیگیرانه و همه‌روزه بر اساس نظم و ترتیب به انجام برسانید و آنگاه خودتان متوجه رخدادهای اعجاب‌برانگیز و متفاوت در زندگی‌تان می‌شوید.

تا زمانی که از زیر بار مسئولیت توسعه‌دادن توانایی فردی و آموختن مهارت‌های زندگی طفره بروید خودفریبی کرده‌اید مطمئناً هیچ نتیجهٔ شایسته‌ای را که فراخور حالتان باشد به دست نمی‌آورید. خلق موفقیت‌های واقعی و ماندگار همیشه مستلزم یک نقشهٔ راه فوق حرفه‌ای و داشتن یک استراتژی خاص که باید با پرورش دادن قدرت ایمان و قدرت باورتان هرروزه به‌طور منظم همهٔ قوانین موفقیت را پیگیری کنید.

. شما آنگاه که با قدرت ذهنتان آشنا می‌شوید زندگی‌تان در جهت خلق بهترین‌ها شروع به تغییر می‌کند و در آن هنگام برایتان نقطهٔ عطفی است اعجاب‌برانگیز که با توانایی‌های بی‌حدومرز خود می‌توانید همهٔ توانمندی‌ها و رؤیاهایتان را تحقق ببخشید، این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید و برای بهتر شدن تمام ابعاد زندگی‌تان تلاش کنید. 

خواندن کتاب پرفسور دیوانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبل موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرفسور دیوانه

قانون آماده‌سازی غذای فکری، روحی، معنوی خالص در جهت الهام‌بخشی و آبادانی به‌دوراز ولخرجی و نابودی قدرت زمان R.J.B.

شما در هرلحظه در حال خرج کردن هستید. یعنی اینکه دارید زمان ارزشمندتان را خرج می‌کنید.

هیچ‌کس بهتر از شما نمی‌داند که چطور دارید زمانتان را نابود می‌گردانید و یا اینکه آن را آباد می‌کنید.

من هرروز برنامهٔ روزانه‌ام را مرور می‌کنم تا اینکه ببینم در حال انجام دادن چه کاری هستم که به من و دیگران فایده می‌رساند؟

دارم روی چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنم؟ دارم زندگی‌ام را روی چه درجه‌ای از میزان موفقیت تنظیم می‌کنم؟ شما چطور؟

هر انسانی قبل از اینکه بخواهد جام جهان نمای علم موفقیت را لمس کند باید بتواند دانش شعور زیر ساختار سازی شدهٔ علم موفقیت را در خود بگستراند.

من برای انتقال (دانش سری) نمی‌خواهم به شما دسر خالی و یا پیش‌غذا بخورانم و یا برایتان وعده‌های سر خرمن را پیشه گردانم. بلکه می‌خواهم غذای روحی، معنوی، فکری خالص در جهت الهام‌بخشی به شما بدهم تا قوت بگیرید و خودتان را به بالای سکوی پرتاب در سمت رسیدن به قله‌های موفقیت برسانید.

شما هر آنچه را که برای رسیدن به موفقیت نیاز است همین اکنون در اختیار دارید.

من نمی‌دانم درگذشته‌هایتان برایتان چه اتفاقاتی افتاده است اما به‌عنوان فردی که گذشتهٔ وحشتناکی را پشت سر گذاشته‌ام پیشنهاد می‌کنم همهٔ راه‌های ورودی و خروجی در سمت گذشته‌های مخرب و آسیب‌رسان را به رویتان ببندید.

روی ذهن، بدن، فکر، روح، استعداد، حافظه و احساساتتان تسلط داشته باشید و هرگز اجازه ندهید ناملایمات و بدبیاری‌های دوران گذشته‌های خوفناک به خودشان این اجازه را بدهند که روی زمان اکنونتان تأثیر پس‌رونده و مرگبار بگذارند.

حالا از شما می‌خواهم اگر به معنای واقعی خواهان خلق موفقیت‌های ماندگار هستید. بروید (آثار جادوی ۱۲ اثر مکتوب قوانین علم موفقیت به سبک R.J.B.) را بخوانید و همهٔ دستورالعمل‌ها را به‌صورت عمل‌گرایانه در تمام مراحل زندگی‌تان به کار ببندید. آنگاه خودتان خیلی زود متوجه می‌شوید قوت اعجاب‌برانگیز الهام‌بخش در جهت دوباره بر خواستن را و آن‌وقت شاهد بر این می‌شوید که چطور نیروی امیدواری و قدرت باور در شما برای خلق همهٔ بهترین‌هایتان از دوباره زنده می‌گردد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

حجم

۲۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان