دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران محمد حسینی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران اثر محمد حسینی مقدم

کتاب هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران

معرفی کتاب هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران

کتاب هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران نوشتهٔ محمد حسینی مقدم با ویرایش قمر تکاوران در انتشارات موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به چاپ رسیده است. این کتاب تلاش می‌کند با مرور روندهای جهانی، تجارب ملی و کسب دیدگاه متخصصان و صاحب‌نظران علمی کشور مسیر آیندهٔ آموزش دانشگاهی صنوعی را پیش بینی و ترسیم کند.

درباره کتاب هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران

پس از انقلاب صنعتی جوامع امروزی تاکنون ۳ انقلاب صنعتی دیگر را تجربه کرده‌اند که عبارت‌اند از:  انقلاب در فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، انقلاب دیجیتال و انقلاب مبتنی بر هوش مصنوعی

از این رو لزوم دستیابی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به فناوری‌های روز و بهره‌گیری از امکانات نوین در حوزهٔ آموزش بیش از پیش ضروری می‌نماید. این کتاب به بررسی تغییرات حاصل از پیشرفت‌های هوش مصنوعی در آموزش دانشگاه‌ها می‌پردازد و تحول کارکرد آموزش مبتنی بر یاددهی و یادگیری را در عصر گسترش نفوذ و به‌کارگیری هوش مصنوعی بررسی می‌کند.

کتاب هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران پس از طی چندین نشست تخصصی در فرهنگستان علوم، دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز دانشگاه‌های غیر علوم پزشکی نگاشته شده و از دیدگاه متخصصان در خصوص راستی‌آزمایی و اعتبارسنجی داده‌های آن استفاده شده است.

کتاب هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان، کارفرمایان و استخدام‌کنندگان دانش‌آموختگان دانشگاهی و رهبران آموزش عالی کشور مخاطبان این کتاب هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان