دانلود و خرید کتاب مهارت های اجتماعی کودکان ناتاشا دانیلز ترجمه فهیمه السادات صاحبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهارت های اجتماعی کودکان

کتاب مهارت های اجتماعی کودکان نوشتهٔ ناتاشا دانیلز و ترجمهٔ فهیمه السادات صاحبی و راحله دهرویه و فرحناز بشیری خصال است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مهارت های اجتماعی کودکان

کتاب مهارت های اجتماعی کودکان ۵۰ فعالیت شاد و مفرح برای دوست‌یابی، حرف‌زدن، گوش‌دادن و درک قوانین اجتماعی را در بر گرفته است؛ در واقع این کتاب امکانی را برای تمرین این مهارت‌ها فراهم کرده است. این کتاب که با تصویرسازی‌های «سارا ربار» منتشر شده، ۷ فصل دارد. عنوان برخی از این فصل‌ها عبارت است از «مهارت‌های اجتماعی چیست؟»، «چگونه با افراد مختلف صحبت کنیم!»، «دوستانتان را حفظ کنید!» و «در مدرسه و بیرون از مدرسه».

خواندن کتاب مهارت های اجتماعی کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهارت های اجتماعی کودکان

«تا به حال فکر کرده اید چرا دوست پیدا کردن برای بعضی بچه‌ها اینقدر آسان است؟ آیا به نظر می‌رسد همه یک دفترچه راهنمای سری در مورد چگونه رفتار کردن دارند- جز شما؟ باور کنید دفترچه سری یا دستورالعمل محرمانه ای در کار نیست. نکته‌ی مهم دانستن و فهمیدن مهارت‌های اجتماعی است. مهارت‌های اجتماعی مثل ابرنیروها هستند با این تفاوت که مخصوص افراد خاصی نیست و همه می‌توانند از آنها استفاده کنند، البته اگرراه و روش آن را بلد باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان