دانلود و خرید کتاب ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان ناتاشا دانیلز ترجمه مهدی توتونچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان اثر ناتاشا دانیلز

کتاب ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان

معرفی کتاب ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان

کتاب الکترونیکی «۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان» نوشتهٔ ناتاشا دانیلز با ترجمهٔ مهدی توتونچی در نشر برگ و باد چاپ شده است.

درباره کتاب ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان

کتاب حاضر مجموعه‌ای از مهارت‌های مورد‌نیاز کودکان را د‌ربر‌گرفته است که با خواندن و انجام تمرینات آن، می‌توانید به‌سادگی و همراه بازی و سرگرمی، مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز فرزندتان را یاد بگیرید و همچنین، بتوانید این مهارت‌ها را به آن‌ها نیز یاد بدهید. دوستی به کودکان فرصتی برای تمرین مهارت‌های روابط اجتماعی پیشرفته، مانند حل مسئله و مناقشات می‌دهد. کودکانی که مهارت اجتماعی بیشتری دارند احتمال موفقیت بیشتری هم در جامعه دارند.

کتاب ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به معلمان و مشاوران کودک پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ۵۰ تمرین توانمندی اجتماعی کودکان

«موانع پیشرفت من چیست؟

آیا تا‌به‌حال به خودتان گفته‌اید، من نمی‌توانم این کار را انجام دهم؟ خیلی از ما بعضی از توانایی‌های خود را به‌خاطر چیزهایی که به خودمان می‌گویم از دست می‌دهیم. چیزهایی که به خودمان می‌گوییم می‌تواند تأثیرزیادي روی ما داشته باشد. می‌تواند ما را مجبور کند حتی قبل از شروع تسلیم شویم. چه نوع شرایطی باعث تردید در شما می‌شود؟ از چه شرایطی اجتناب می‌کنید؟ فکر می کنید چه چیزی ممکن است مانع شرکت درگفتگوها، فعالیت در جامعه یا حتی دوستیابی شود؟ آیا ترس‌های مبهم و ناشناخته دارید؟

دستورالعمل

بزرگترین نگرانی هاي خود را پیرامون موقعیت‌های اجتماعی یا دوستیابی درابرهای فکر بنویسید. نگرانی‌ها را با قرمز بنویسید. حالا سعی کنید یک فکر مثبت را با سبز بنویسید. گاهی وقتی نوع نگاهمان را تغییر می‌دهیم می‌توانیم اطمینان خاطر بیشتری در خود ایجاد کنیم و دلگرم شویم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان