دانلود و خرید کتاب اصول ارگونومی در جابه جایی دستی بار زهرا آریامند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول ارگونومی در جابه جایی دستی بار اثر زهرا آریامند

کتاب اصول ارگونومی در جابه جایی دستی بار

معرفی کتاب اصول ارگونومی در جابه جایی دستی بار

کتاب اصول ارگونومی در جابه جایی دستی بار نوشتهٔ زهرا آریامند و حمیدرضا غلامرضایی و مرضیه رئیسی وانانی و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است. راهکارهای ساده و عملی برای حفظ سلامتی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب اصول ارگونومی در جابه جایی دستی بار

ارگونومی دانشی در راستای بالا بردن سطح تندرستی کارکنان همراه با افزایش بهره‌وری است و رابطه متقابل انسان، محیط و ماشین را واکاوی می‌کند. بی‌توجهی به اصول ارگونومی، هزینه‌های بسیار زیادی را برای کارفرما و کارکنان به دنبال داشته و همچنین موجب کاهش کارآیی و کیفیت می‌گردد. این کتاب، با نگاه جامع و در عین حال به زبانی ساده سعی نموده نگرانی‌های مرتبط با حمل دستی بار را تشریح کند. با به‌کارگیری مفاهیم کتاب می‌توان راهکارهای ساده و کم‌هزینه برای پیشگیری از آسیب‌های جابه‌جایی دستی بار شناسایی کرد و فرصت‌های بهبود مبتنی بر این راهکارها برای خطرات جابه‌جایی دستی بار را فراهم کرد. در انتهای کتاب، ابزارهایی در قالب خودارزیابی جابه‌جایی دستی بار ارائه شده است، که می‌تواند به عنوان مبنایی برای پایش مستمر استفاده شود. لازم به ذکر است، کتاب با محوریت ارائه راهکارهای ساده و گویا برای کاهش آسیب‌های جابه‌جایی بار طراحی شده و به مباحث مربوط به فیزیک، مسائل دینامیکی، بیومکانیک و فیزیولوژی جابه‌جایی دستی بار نمی‌پردازد.

با درک درست از محتوای این کتاب شاهد کاهش روزافزون آسیب‌های جابه‌جایی دستی بار به خصوص کمردرد خواهیم بود. تأکید این کتاب بر روی راه حل‌های واقعی است که با به‌کارگیری آن موجب کاهش آسیب‌های ناشی از جابه‌جایی دستی بار می‌شود.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب اصول ارگونومی در جابه جایی دستی بار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که شغلشان با حمل بار ارتباط دارد این کتاب برایشان مناسب خواهد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان