دانلود و خرید کتاب منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی محمد سروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی اثر محمد سروی

کتاب منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی

معرفی کتاب منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی

کتاب منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی نوشتهٔ محمد سروی و احمد آزادیان است. انتشارات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی

کتاب منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی به موضوعاتی مانند معرفی انرژی‌های تجدیدپذیر، انرژی خورشیدی، انرژی بادی، مبدل‌های الکترونیک قدرت و باتری‌ها و ملاحظات اقتصادی تولید انرژی الکتریکی در سیستم‌های خورشیدی و بادی پرداخته است. در این کتاب ابتدا منابع انرژی تجدیدپذیری که تاکنون برای تولید انرژی الکتریکی مورداستفاده قرار گرفته‌اند، معرفی شده‌اند و عملکرد نیروگاه‌های تولید برق با استفاده از این منابع ارائه شده است. فصل‌های سوم و چهارم به بررسی منابع انرژی تجدیدپذیر خورشیدی و بادی پرداخته است. در این دو فصل مبانی علمی و عملی انرژی‌های خورشیدی و بادی بیان شده و اجزای سیسستم‌های مربوط به‌تفصیل بیان شده است. در فصل پنجم مبانی استفاده از مبدل‌های الکترونیک قدرت و سیستم‌های ذخیره‌ساز در منابع انرژی تجدیدپذیر ارائه شده است.

خواندن کتاب منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به افرادی که باید درس انرژی‌های تجدیدپذیر را در رشته‌های مهندسی برق و مکانیک بخوانند و نیز به دانشجویان رشته‌های سیستم‌های انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان