دانلود و خرید کتاب افسارگسیخته آماروسا منیگلت نیومن ترجمه پوریا حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افسارگسیخته اثر آماروسا منیگلت نیومن

کتاب افسارگسیخته

معرفی کتاب افسارگسیخته

کتاب افسارگسیخته نوشته آماروسا منیگلت نیومن و با ترجمه پوریا حسنی در انتشارات مهراندیش منتشر شده است.

درباره کتاب افسارگسیخته

افسارگسیخته، یادداشت‌های یک خودی در کاخ سفیدِ ترامپ  در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۱۸ منتشر شد.  نویسنده در این کتاب پس از شرح مختصری در مورد گذشته‌اش و زمانی که به‌عنوان ستارهٔ تلویزیونی در کنار ترامپ بوده، به شرح وقایع پنجاه‌وهشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و دوران حضورش در کابینه ترامپ در کاخ سفید می‌پردازد.

با روی کار آمدن دونالد ترامپ، چهل‌وپنجمین رئیس‌جمهور ایالات‌متحدهٔ آمریکا از حزب جمهوری‌خواه، مجری تلویزیونی، صاحب شرکت‌های بزرگ ساخت‌وساز و املاک و مشاغل متنوع و متعدد از قبیل زمین گلف، رستوران، هتل، عطر، شکلات، کازینو ... و پانصدوچهل‌وچهارمین ثروتمند جهان، اتفاقات قابل‌ملاحظه‌ای در آمریکا، جهان و خاورمیانه به‌وقوع پیوست. افسارگسیخته، از دریچه‌ای تازه و متفاوت، و عموماً بر اساس روایت‌های واقعی و مجموعه مشاهدات عینی، شخصیت ترامپ و نحوهٔ حکومت‌داری او را به جهانیان معرفی می‌کند. در این کتاب آماروسا مِنیگُلت نیومَن سعی کرده است در مواجهه با رویدادها و موضوعات را بدون پیش‌داوری تجزیه و تحلیل برخورد کند و صرفاً به شرح آن رویداد و موضوع مورد نظر بپردازد.

خواندن کتاب افسارگسیخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آماروسا منیگلت

آماروسا مِنیگُلت نیومَن ستارهٔ تلویزیونی آمریکایی است، که اولین حضورش در تلویزیون به فصل اول برنامهٔ اَپرِنتیس با کارگردانی دونالد ترامپ بازمی‌گردد. آماروسا که اصالت نیجریه‌ای‌الاصل دارد پس از شکست در این برنامه فعالیت خود را درزمینهٔ سینما ادامه داد. او فارغ‌التحصیل گویندگی خبری از دانشگاه سِنترال استِیت یونیورسیتی در مقطع کارشناسی و ارتباطات جمعی با تمرکز بر سیاست‌گذاری و مخابرات در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هاوارد است. در دوران تصدی بیل کلینتون در مقام ریاست‌جمهوری، مدتی در دفتر کلینتون و معاون اول او، آل گور خدمت کرد. پس از به پایان رسیدن دوران بیل کلینتون و شکست آل گور در انتخابات، مدتی در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونی مختلف کار کرد. آماروسا مدت کوتاهی در کمپین هیلاری کلینتون حضور داشت، اما به‌خاطرِ آنچه خودش «کثافت‌کاری سیاسی» می‌نامد، از کمپین او بیرون آمد و به تیم ترامپ پیوست. آماروسا، مشاور رئیس‌جمهور و «مدیر ارتباطات دفتر روابط عمومی رئیس‌جمهور» در کاخ سفیدِ ترامپ بود. آماروسا در دسامبر ۲۰۱۷ از کاخ سفید اخراج شد.

بخشی از کتاب افسارگسیخته

آخرین قطعهٔ پازل برای من نوار کاکاسیاه بود. با توجه به گمانه‌زنی‌های اخیر فکر می‌کردم که انتشار این نوار' قریب‌الوقوع باشد. نمی‌خواستم بعد از انتشار آن نوار در خیابان ۱۶۰۰ پنسیلوانیا بنشینم و شاهد دفاع ترامپ در استفاده از آن کلمه در تمام شبکه‌های خبری باشم. گمانه‌زنی‌ها که در مورد نوار کاکاسیاه فراگیر شد، من هوپ هیکس۲۲ مدیر ارتباطات کاخ سفید را از این قضیه مطلع کردم. زمزمه‌ها در مورد نوار کاکاسیاه بیشتر شد. ازآنجایی‌که موضوع نوار در مورد مسئلهٔ نژادی بود، اهمیت آن برای من دوچندان شد. قبل از یکی از نشست‌های روزمرهٔ ما' ایمیلی از یک منبع ناشناس در اَپرِنتیس دریافت کردم که حاوی ادعایی در مورد در اختیار داشتن نوار بود.

در آن زمان سه منبع مختلف دیگر در مکالمه‌های جداگانه' محتوای نوار را توصیف کرده، بودند. آن‌ها ادعا کردند که رئیس‌جمهور ترامپ نه‌تنها فقط یک بار از آن کلمه استفاده کرده بلکه در اولین فصل اَپرِنتیس وقتی‌که دوربین خاموش بوده، چندین بار از این کلمه استفاده کرده است.

من به‌عنوان تنها زن آفریقایی‌آمریکایی‌تبار و کوامه جَکسون به‌عنوان تنها مردِ سیاه‌پوست در بین ۱۶ نفر حاضرینِ این برنامه بودیم. در تعجب بودم که اگر ترامپ از این کلمه استفاده کرده باشد، در مورد من این کلمه را به کار برده یا کوامه؟ من اگر از مردی که این واژه را به‌کار برده، دفاع می‌کردم، شبیه به بزرگ‌ترین احمق می‌شدم. اگر ترامپ از این کلمه در مورد من استفاده کرده بود، خیانت او تحمل‌ناپذیر بود. من از اولین روز شروع به ضبط برنامهٔ اَپرِنتیس در سال ۲۰۰۳ او را می‌شناختم، ما از آن موقع به هم نزدیک شده بودیم. اگر که او (ترامپ) چنین کلمه‌ای را در مورد من یا فرد دیگری استفاده می‌کرد، من باید متوجه می‌شدم.

به هوپ گفتم: «من باید با گوش‌های خودم این نوار رو بشنوم.» 

نظرات کاربران

نیلوفر
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

لطفا این کتاب رو یا اف بزنید یا در طاقچه بی نهایت قرار بدهید. تشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان