دانلود و خرید کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد اریک یاوربوم ترجمه بنفشه فرهمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد اثر اریک یاوربوم

کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد

کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد نوشتهٔ ارویک یاوربوم و باب بلای و ایلایز بینن ترجمهٔ بنفشه فرهمندی است. نشر هیرمند این کتاب را منتشر کرده است. این اثر مرجعی جامع برای مدیران و چهارمین اثر از مجموعهٔ «کسب‌وکار» این نشر است.

درباره کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد

می‌توان کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد را به‌عنوان بنگاه روابط عمومی کوچک شخصی» فرض کرد. نویسندگان در این اثر بیان کرده‌اند که از طریق این کتاب هرآنچه برای انجام روابط عمومی خود احتیاج دارید از قبیل ایده‌ها، فهرست اقلام مورد نیاز، فرم‌ها، مدارک و مراجع، در بسته‌ای با قابلیت استفادهٔ آسان و کاملاً قابل‌فهم، در اختیار شماست. با استفاده از این کتاب می‌توانید محصول یا خدمات خود را در هر زمان و هر مکانی که بخواهید به همه معرفی کنید تا مردم درمورد آنچه ارائه می‌دهید، اطلاع یابند و برای خرید آن به شما مراجعه کنند. نتیجهٔ داشتت یک روابط عمومی اصولی چیست؟ شهرت، شناخته‌شدن، آگاهی، تحقیقات، سفارش‌های بیشتر و درنهایت سود مالی بیشتر. کتاب «روابط عمومی به زبان آدمیزاد» (Public Relations for Dummies) نوشتهٔ ارویک یاوربوم و باب بلای و ایلایز بینن است که در شش بخش نگاشته شده است.

خواندن کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مدیران و علاقه‌مندان به حوزهٔ روابط عمومی در کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد

«وکیل نیویورکی موفق، که وکالت پرونده‌های مربوط به ازدواج و طلاق را به‌عهده می‌گرفت، علاقه‌مند به توسعهٔ اعتبار خود و ایجاد تصویری قدرتمند برای خود، به عنوان یکی از مراجع برتر در سطح کشور بود. راهکار مورد نظر، قراردادن وکیل مذکور در جایگاه متخصص، در تمام زمینه‌های قوانین مربوط به مسائل خانواده بود. از آنجا که موکلان پرونده‌های مهم، غرق درخواست‌هایی از طرف رسانه‌ها، برای شرکت در مصاحبه‌اند، متخصص خارجی که بتواند تفسیری فکورانه و مدبرانه در مورد مسائل حقوقی روز، در اختیار رسانه‌ها قرار دهد، حکم منبعی باارزش را برای روزنامه‌نگاران یا خبرنگاران دارد.

راهکار روابط عمومی؟ وقتی مطبوعات به پروندهٔ محاکمهٔ مهم پرداختند (طلاق ترامپ)، نامه‌های درخواستی تهیه شد که مشاهدات وکیل مذکور را در مورد آن مسئلهٔ خاص ارائه می‌داد، که اقتضا می‌کرد که روزنامه‌نگاران از وی به عنوان منبع «نظرات تخصصی حقوقی» در مطالبی استفاده کنند که در حال تهیه در مورد این پرونده بودند. زمانی که مطبوعات از عقاید وی مطلع شدند و شروع به تکیه بر تفاسیر تخصصی وی کردند، این راهکار منجر شد به جریان مداومی از انتشار مطالب و پخش برنامه‌هایی از رسانه‌ها در مورد وی، از برنامهٔ زندهٔ پرایم تایم تلویزیون ای‌بی‌سی گرفته، تا برنامهٔ عضو سندیکای ملی زندهٔ لری کینگ، در رادیو دبلیو. نیو و مقالاتی در بازار هارپر و منهتن اینک. به‌علاوه، وکیل مذکور، به وسیلهٔ بنگاه روابط عمومی خود، به عنوان سخنرانی دایمی، برای سمینار مختص بزرگسالان با عنوان «قانونمندی عشق» معرفی شد. به‌واسطهٔ این شهرت و معروفیت جدید، حتا یک روزنامه‌نگار انگلیسی هم متوجه تمام توجه رسانه‌ای معطوف به این وکیل شد و مطلب ویژهٔ مهمی، در مورد وی، در دیلی میل لندن به چاپ رساند.

این قرار گرفتن در معرض دید مخاطب، از طریق رسانه‌ها، تبدیل شد به امتیازی برای تجارت و کار آیندهٔ او. دائماً با دفتر کار او جهت درخواست مشاوره، تماس‌های تلفنی می‌گرفتند و در طول یک سال، تعداد مشتریانش به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت. حال، بعد از یک سال تلاش‌های روابط عمومی، این وکیل و شرکت روابط عمومی وی، هر روز با تهیه‌کنندگان تلویزیونی، سردبیران مجلات و مفسران رادیویی، جهت ارائهٔ ایده‌های خود در مورد مطالب ویژهٔ در دست انتشار و برنامه‌هایی که تهیه‌کنندگان قصد تهیه آن‌ها را دارند، در تماس هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان