دانلود و خرید کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه تونی دی لورنزو ترجمه سمیه محمدی تیله نویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه اثر تونی دی لورنزو

کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه

معرفی کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه

کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه نوشتهٔ تونی دی لورنزو و آلیسا دی لورنزو و ترجمهٔ سمیه محمدی تیله نویی و مهدی عرب کلمری و خدیجه ابراهیم زاده است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه

کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه یک راهنمای گام‌به‌گام در ازدواج است که توسط تونی دی لورنزو و آلیسا دی لورنزو نوشته شده است. این کتاب به‌عنوان یک اثر جامع و بسیار کاربردی به زوج‌ها برای غلبه بر مشکلات مختلف در زندگی زناشویی کمک می‌کند. زوج‌ها حین خواندن این کتاب، هفته‌ای طلایی و پر از چالش را تجربه می‌کنند که به آن‌ها این فرصت را می‌دهد با ایجاد تنوع در رابطهٔ عاطفی خود، باعث ایجاد عشق، محبت و صمیمیت بیشتر در زندگی زناشویی شوند. کتاب حاضر را یک راهنمای بسیار عالی برای داشتن رابطه‌ای عاطفی پر از هیجان دانسته‌اند. زندگی پرسرعت امروز به‌جای اینکه باعث نزدیک‌ترشدن انسان‌ها به یکدیگر شود، آن‌ها را از هم دور کرده است؛ حتی زوجین که باید ساعات بسیاری از روز را صرف یکدیگر کنند، درگیر زندگی روزمره و کاری می‌شوند. نویسندگان این کتاب معتقدند زوج‌ها برای فرار از یکنواختی و روزمرگی، باید امور جدیدی را در زندگی و به‌ویژه زندگی جنسی خود امتحان کنند. تجربه نشان داده است این بی‌حوصلگی و خستگی منجر به انواع اثرات مخرب در سایر زمینه‌های زندگی مشترک خواهد شد. با نگاهی به علت طلاق‌ها در یک بازهٔ زمانی متوجه خواهید شد که مشکلات مربوط به مسائل جنسی، یکی از شایع‌ترین دلیل‌های طلاق زوج‌های جوان است.

تغییرات کوچک در رفتار و محیط اطراف شما می‌تواند تغییری بزرگ در کیفیت روابط ایجاد کند. با در نظر گرفتن این اصل، نویسنده‌ها در کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه، پس از یک مقدمه‌ٔ مفصل و شرح مسائل مربوط به زنان و مردان، مانند ۶ نوع صمیمیت در همسران، همسر پرشور و همسر کم‌اشتیاق، نعوظ آقایان و ارگاسم خانم‌ها، به‌سراغ کارهایی که زوجین در طی این ۷ روز باید انجام دهند، می‌روند. انجام این کارها، خواه‌ناخواه، زوج‌ها را ملزم به توجه بیشتر به همدیگر می‌کند؛ به‌علاوه، استرس ناشی از فهمیدن کارهایی که باید به‌مدت ۷ روز انجام دهند، هیجان خوشایندی به زندگی می‌بخشد. گفته شده است که این کتاب شبیه به یک بازی سرگرم‌کننده است. جامعه‌ٔ هدف نویسنده‌ها، بیشتر زوج‌هایی هستند که با کمبود زمان، کمبود ارتباط یا صمیمیت با همسرشان دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. آن‌ها با چالش‌هایی که برای این افراد ایجاد می‌کنند، به زندگی آن‌ها تنوع و رنگ‌‌وبوی صمیمانه‌تری می‌بخشند.

خواندن کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مردان و زنان متأهل پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه

«در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای این چالش هستید، اما تعهداتی که به همسرتان دارید را به یاد داشته باشید. مسئولیت‌پذیری شرط موفقیت شما است. بی‌توجهی نسبت به یکدیگر در این برنامه موجب شکست شما و به هدر رفتن وقت و انرژی شما خواهد شد. در این چالش سعی کنید به شکل متفاوتی رابطه خود را تجربه کنید و به دنبال بهبود آن و دستیابی به صمیمیت بیشتر باشید.

روز اول همیشه عالی و سرگرم‌کننده است. مسلماً برنامه‌های هیجان‌انگیز زیادی برای آن تدارک دیده‌اید و با انرژی این چالش را شروع کرده‌اید. لازم است در این مدت نسبت به هم متعهد باشید. در روز اول، رفتار رمانتیک و فوق‌العاده‌ای با هم داشته باشید، شمع‌ها را روشن کنید، دوش بگیرید و لباس‌های جذّاب بپوشید. طی امروز و شش روز آینده باید توجه کامل به همدیگر داشته باشید. بدن همسر خود را مانند هدیه‌ای در نظر بگیرید که به شما داده شده است و از این‌که در کنار یکدیگر هستید، همدیگر را در اولویت قرار می‌دهید و برای هم اهمیت قایل هستید، به خودتان افتخار کنید.

حالا کمی وقت بگذارید و به همدیگر نگاه کنید. امروز و شش روز آینده غرق در تماشای همسرتان شوید و به همدیگر کاملاً توجه کنید. طی این هفت روز شما فرصت خوبی برای عشق‌ورزی به یکدیگر دارید. در حالت نشسته، ایستاده یا خوابیده در کنار همسرتان، به همه این موارد توجه کنید. کارها و نوازش‌های عاشقانه و رُمانتیک موجب صمیمیت بیشتر شما می‌شوند.

نیمی از زوجین فقط حالت‌های محدود و مشخصی در حین رابطه زناشویی اجرا می‌کنند. مثل این‌که شما به رستوران می‌روید و همیشه یک نوع غذا سفارش می‌دهید. این غذا خوشمزه است و گرسنگی شما را برطرف می‌کند، اما بعد از مدتی اشتیاقی به خوردن آن نخواهید داشت. چالش امروز، امتحان روش‌های جدید برای برقراری رابطه زناشویی است که هر دوی شما از آن لذّت ببرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۷۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان