دانلود و خرید کتاب اعتبار زخم مختومه حسن فرهادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتبار زخم مختومه اثر حسن فرهادی

کتاب اعتبار زخم مختومه

نویسنده:حسن فرهادی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اعتبار زخم مختومه

کتاب اعتبار زخم مختومه نوشتهٔ حسن فرهادی است و انتشارات پردیس آباریس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اعتبار زخم مختومه

کتاب اعتبار زخم مختومه حاصل تجربهٰ‌های شخصی حسن فرهادی، وکیل دادگستری در پرونده‌هایی بوده که در آن وکالت یکی از طرفین را به عهده داشت است. تمامی داستان‌های این مجموعه بر اساس شخصیت‌ها و حوادث واقعی روایت شده است و فضا موقعیت و حتی مکالمات طرفین کاملا بر اساس حقیقت است.

خواندن کتاب اعتبار زخم مختومه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌هایی با حال و هوای دادگاه و عدالت و وکالت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اعتبار زخم مختومه

«بعد از گذشت چند روز، شعبهٔ دادگاه مشخص شد. خیلی سریع خودمو به دادگاه رسوندم تا از قاضی بخوام یک وقت فوری برای پرونده تعیین کنه. خانم رضایی توی این مدت بارها به من زنگ زده بود و یادآوری کرده بود که اردیبهشت ماه باید برای ثبت‌نام آیسان اقدام کنند.

وقتی اولین بار از در شعبه وارد شدم اوضاع رو از اونی که حدس میزدم بدتر دیدم. اتاق دفتر شعبه یک اتاق تقریباً بیست متری بود که فکر کنم در لحظهٔ اول حدود پانزده نفر ارباب رجوع رو در اونجا دیدم!! دفتر، سه تا کارمند داشت که هر سه نفر خانم بودند. درب اتاق قاضی هم داخل خود دفتر بود.

بعد از مدتی صبر و تعجب، به سختی خودمو از لای جماعت که اکثراً هم خانم بودند، جولو کشیدم و به میز مدیر دفتر رسیدم. قضیهٔ آیسان رو خیلی خلاصه براش تعریف کردم. خانم مدیر (که واقعاً از شریف‌ترین انسان‌هایی است که من تا الان دیدم و در ادامه از کمک‌هاش به آیسان خواهم گفت)، به فراخور کار کردن در یک شعبهٔ دادگاه خانواده و سر و کار داشتن با پرونده‌های طلاق و مهریه و ... از شنیدن صحبت‌های من خیلی تعجب کرد و به من گفت: متأسفانه ما وقت رسیدگی رو مطمئناً تا الان تعیین کردیم و امکان تغییرش نیست، مگر اینکه خود قاضی دستور بده که البته می‌دونم همچین کاری نمی‌کنه. گفتم حالا وقت برای چه تاریخیه؟ توی سیستمش نگاه کرد و گفت: بیستم تیرماه!!! من با شنیدن این تاریخ کاملاً بهم ریختم. از خانم مدیر خواستم برم با قاضی صحبت کنم، شاید کمکی بکنه. اونم خودش با من اومد به اتاق قاضی و قضیه رو خیلی مختصر براش گفت. قاضی رو به من گفت:

-امکان تغییر وقت رسیدگی نیست.

-آقای قاضی خدمتتون عرض شد. اگر بیستم تیر ماه رسیدگی انجام بشه و شما دو هفته بعد رأی صادر کنید و دو هفته بعد هم به من ابلاغ بشه، با فرض عدم اعتراض خوانده و هیچ اتفاق دیگه‌ای (مثل تجدید وقت و استعلام و...) در خوش‌بینانه‌ترین حالت، رأی دادگاه اواسط شهریور قطعی میشه. ما چه جوری می‌تونیم اون زمان این بچه رو ثبت نام کنیم، آخه؟

-به من ارتباطی نداره. می‌خواستین زودتر اقدام کنید. شش سال صبر کردید، تازه یادتون افتاده این بچه شناسنامه می‌خواد؟

-آقای قاضی موضوع این بچه مثل بقیه مراجعه‌کننده‌ها که سکه‌های مهریه و طلاق و تمکین و این چیزا نیست که می‌فرمایید به شما ربطی نداره. این موضوع آینده و تحصیل یک بچه بی‌گناهه که خودش هیچ تقصیری در وضعیتی که براش به وجود اومده نداره، خواهش می‌کنم درک کنید.

-آقای وکیل برو بیرون وقت منو بی‌خودی نگیر. تازه معلوم نیست اصلاً من رأی موافق به خواستهٔ شما در این پرونده بدم یا نه. لطفاً بفرمایید بیرون.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
لومبروزو پزشک و جرم‌شناس ایتالیایی بود که اعتقاد داشت ویژگی‌های جسمانی از جمله هیکل و چهره، اثر مستقیمی بر اعمال مجرمانهٔ افراد داره.
mohi
«جهنم انسان جایی است که حرف حق اون رو نفهمند.»
mohi
(زندگی هر انسانی، همان چیزی است که به خاطر می‌آورد)
mohi

حجم

۲۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان