دانلود و خرید کتاب کنترل خشم مهسا عمادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کنترل خشم اثر مهسا عمادی

کتاب کنترل خشم

نویسنده:مهسا عمادی
انتشارات:درنا قلم
امتیاز:
۱.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کنترل خشم

کتاب کنترل خشم نوشتهٔ مهسا عمادی است. درنا قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از آنچه باید دربارهٔ خشم، کنترل و شیوهٔ کنترل آن بدانیم، سخن گفته است.

درباره کتاب کنترل خشم

کتاب کنترل خشم، ماهیت خشم و چگونگی کنترل آن را توضیح داده است. مهسا عمادی در این اثر راهکارها، تکنیک‌ها و درمان‌های مؤثر و کارآمد برای کمترشدن خشم و خشونت را ارائه کرده است و به چگونگی مدیریت آن نیز پرداخته است. هدف این نویسنده از نگارش کتاب حاضر، ارائهٔ پاسخ‌های شفاف به همهٔ سؤالات در زمینهٔ خشم بوده است؛ تا شناخت بیشتری نسبت به موضوعات مختلف از جمله هیجان خشم، خشم‌های طبیعی، خشم به‌شکل بیماری و… کسب کنیم. کتاب حاضر حاوی ۳ گفتار است؛ «هیجان خشم» و «مدل رفتاری خشم» و «پیشگیری از خشم و مدیریت آن».

خواندن کتاب کنترل خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کنترل خشم

فرض کنید وقتی فردی احساس خشم را تجربه می‌کند و این احساس با قدرت بر روی اندیشه او تأثیر منفی می‌گذارد و وی را به بروز رفتار مخرب و منفی وادار می‌کند، فرد به‌کمک مهارتی که کسب کرده است، به‌جای آنکه دست به خشونت‌ورزی کلامی یا غیرکلامی بزند. رفتاری زیبا و پسندیده‌ای را نشان می‌دهد که احساس مثبتی در دیگران ایجاد می‌کند. در این حالت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ مثال، فرض کنید یکی از همکاران محل کارتان واقعاً از روی عناد، بدجنسی یا حسادت، با شما شوخی بسیار زننده‌ای می‌کند و دیگران را به خنده وا می‌دارد. در این حالت، طبیعتاً شما احساس خطر و حقارت می‌کنید و این مسئله به احساس خشم در ذهنتان دامن می‌زند. اگر شما مهارت مدیریت خشم را فرا گرفته باشید، از تبدیل احساس به هیجان در خود به شکل مطلوبی جلوگیری می‌کنید و می‌توانید با اندیشه و تفکری شایسته، به‌سرعت راهکاری را برای ارائهٔ رفتاری شایسته پیش بگیرید؛ مثلاً در این حالت می‌توانید با لبخندی ملیح به این خنده پاسخ دهید و بگویید: «واقعاً که آدم بانمکی هستی. به‌نظرم اگر روی توانایی طنزت کار کنی حتی می‌توانی یک استندآپ کمدین یا بازیگر طنز خوب شوی. اتفاقاً من یک آشنایی دارم… .»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان