دانلود و خرید کتاب تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی دیوید تیلور ترجمه علی فخرایی
کتاب تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی اثر دیوید تیلور

کتاب تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی

معرفی کتاب تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی

کتاب تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی نوشتهٔ دیوی تیلور و کارول پاتون و شیتیج کاپور و علی فخرایی است. انتشارات ارجمند این کتاب را منتشر کرده است. این اثر مرجعی بالینی برای درمان عملی است.

درباره کتاب تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی

ویرایش یازدهم کتاب تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی مرجعی بالینی برای درمان عملی است. دیوی تیلور و کارول پاتون و شیتیج کاپور این اثر را در هشت فصل نگاشته‌اند. عنوان فصل‌های این اثر عبارت است از «پایش سطح پلاسمایی داروهای روان‌گرا و ضدتشنج»، «اسکیزوفرنیا»، «اختلال دوقطبی»، «افسردگی و اضطراب»،‌ «کودکان و نوجوانان»، «سوءمصرف مواد»، «استفاده از داروهای روان‌گرا در بیماران خاص» و «موارد و مواد متفرقه». «غلام‌رضا میرسپاسی» مقدمهٔ ترجمهٔ فارسی این اثر را نگاشته است. 

روان‌پزشکی علمی پویا و روبه‌گسترش است که هر روز با ظهور داروهای جدید و روش‌های درمانی نوین، چالش‌های جدیدی را برای درمان‌گران این رشته و بیماران مبتلا به این بیماری‌ها به‌وجود می‌آورد. کتاب «تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی» (The Maudsley Prescribing Guidelines in Psychiatry) یکی از منابع معتبر درمان‌های دارویی روان‌پزشکی است که آخرین منابع موجود را در یک مجموعه گردآوری کرده است. اطلاعات این کتاب به‌روز بوده و با توجه به حداقل ۱۵۰۰۰ مقالهٔ مختلف تهیه شده است تا خوانندگان به آخرین نتایج موجود در زمینه‌های مطرح دسترسی داشته باشند. مطالب این کتاب به شکلی ارائه شده‌اند تا راهنمایی کاربردی برای پزشکان عمومی و سایر متخصصین و قابل‌استفاده برای بیماران و خانواده‌های آنان می‌باشد.

خواندن کتاب تجویز داروهای روان پزشکی راهنمای عملی مادزلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌پزشکان و داروسازان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۸۰ صفحه

حجم

۱۰۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۸۰ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
تومان