دانلود و خرید کتاب تافل آسان، انگلیسی آسان شاهرخ معصومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تافل آسان، انگلیسی آسان اثر شاهرخ معصومی

کتاب تافل آسان، انگلیسی آسان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تافل آسان، انگلیسی آسان

کتاب «تافل آسان، انگلیسی آسان» نوشتۀ شاهرخ معصومی است و انتشارات حکمت و عرفان آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل ۴۵۰ پیشوند، ریشه کلمه، پسوند برای زبان‌آموزان می‌شود.

درباره کتاب تافل آسان، انگلیسی آسان

آموختن واژه‌های انگلیسی به روش etymology یا ریشه‌شناسی، آشنایی و درک معنای ریشه‌ها در زبان انگلیسی، یکی از بهترین و مهم‌ترین روش‌ها و مهارت‌های یادگیری لغت‌های زبان انگلیسی. بخش اصلی تشکیل‌دهنده در یک کلمۀ انگلیسی، ریشه است که با قرارگرفتن و هم‌نشینی در کنار تعدادی پسوند و پیشوند، کلمات مختلف دیگری از آن ریشه ساخته می‌شوند؛ بنابراین اگر فراگیران زبان انگلیسی به ریشه‌های پرکاربرد و معانی آن‌ها تسلط داشته باشند و همچنین، پیشوندها و پسوندهای پرکاربرد زبان انگلیسی را یاد بگیرند، می‌توانند به‌راحتی معانی واژگان جدیدی که برای اولین‌بار با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند را بفهمند. تسلط بر دانش ریشه‌شناسی لغت‌های انگلیسی به یادگیری گرامر هم بسیار کمک خواهد کرد. ازآنجاکه روش ریشه‌شناسی یک روش علمی است، زبان‌آموزان تصور می‌کنند که با روش سخت و پیچیده‌ای مواجه خواهند شد، اما به‌محض یادگیری متوجه می‌شوند که این روش مانند فرمول ریاضی عمل می‌کند و دیگر نیازی نیست که تمام لغت‌ها را حفظ شوند.

کتاب‌های آمادگی بسیار زیادی در بازار برای تافل به‌صورت چاپی و آنلاین وجود دارند در نتیجه داوطلبان شرکت در تافل امکان دسترسی به منابع گوناگون را دارند؛ اما انتخاب کتاب مناسب به‌ویژه برای یادگیری لغات بسیار اهمیت دارد. شاهرخ معصومی در کتاب تافل آسان، انگلیسی آسان، ۴۵۰ پسوند، پیشوند و ریشه کلمات انگلیسی را گردآوری کرده است که پاسخگوی نیاز کلیۀ دانشجویان زبان انگلیسی، فنی مهندسی، پزشکی و کلیۀ زبان‌آموزانی است که در مؤسسات زبان انگلیسی تحصیل می‌کنند و قصد دارند سطح لغوی خود را به شیوه‌ای علمی و آسان از طریق ریشه‌شناسی ارتقا دهند. شاهرخ معصومی همچنین پیشنهاد کرده است که خوانندگان به‌محض مطالعۀ این کتاب، کتاب essential words for the toefl و یا هر کتاب دیگری که در حوزۀ vocabulary است را مطالعه کنند نمایند تا به‌راحتی و با گام‌هایی کوتاه و سریع بتوانند به سطح لغوی بالایی در زبان انگلیسی برسند و زبان انگلیسی را به روش etymology (علم ریشه‌شناسی) یاد بگیرند.

خواندن کتاب تافل آسان، انگلیسی آسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به زبان‌آموزان و کسانی که قصد دارند لغات انگلیسی را به روشی علمی یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان