دانلود و خرید کتاب طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین های بادی با استفاده از الگورتیم ژنتیک عبدالحسین زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین های بادی با استفاده از الگورتیم ژنتیک اثر عبدالحسین زارعی

کتاب طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین های بادی با استفاده از الگورتیم ژنتیک

امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین های بادی با استفاده از الگورتیم ژنتیک

کتاب الکترونیکی طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین‌های بادی با استفاده از الگوریتم ژنتیک، به قلم عبدالحسین زارعی، به کوشش انتشارات آذرفر به مرحلهٔ چاپ و انتشار رسیده و در اختیارتان قرار گرفته است.

درباره کتاب طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین‌های بادی با استفاده از الگوریتم ژنتیک

تا قرن‌ها، سوخت‌های فسیلی تنها منبعی به شمار می‌آمدند که انسان‌ها کشف کرده بودند و می‌توانستند برای مصارف متنوع خود از آن‌ها بهره‌برداری کنند اما امروزه با رشد فناوری‌های نوین، منابع تازه‌ای برای تأمین انرژی شناخته شده‌اند که نسبت به سوخت‌های فسیلی از مزایای قابل توجهی برخوردارند. انرژی بادی یکی از همین منابع است که می‌توان با استفاده از توربین‌های بادی از آن برخوردار شد. عبدالحسین زارعی در کتاب طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین‌های بادی با استفاده از الگوریتم ژنتیک به سراغ همین موضوع رفته و در تلاش بوده تا بخشی از ساختار توربین‌های بادی را برای مخاطبان خود تشریح کند.

کتاب حاضر ۴ فصل کلی را شامل می‌شود که هر کدام مباحث متنوعی را دربر می‌گیرند. در فصل نخست، مخاطبان با کلیات بحث و موضوعات اصلی مرتبط با انرژی بادی آشنا می‌شوند. در همین فصل، ساختار توربین‌های بادی برای مخاطبان توضیح داده می‌شود. طراحی ماشین القایی و نقش آن در عملکرد توربین‌ها، موضوع اصلی فصل دوم به شمار می‌‌آیند. نحوهٔ کار با نرم‌افزار maxvell در سومین فصل کتاب نشان داده شده است. خوانندگان پس از مطالعهٔ‌ این فصل قادر خواهند بود تا با استفاده از این نرم‌افزار به طراحی ژنراتور توربین‌های بادی بپردازند. 

طراحی بهینه و جلوگیری از ایرادات احتمالی در چهارمین فصل کتاب آموزش داده شده است. در این اثر، نویسنده کوشیده با بهره‌گیری از نمودارهای مختلف به درک بهتر مطالب از سوی خوانندگان کمک کند. سادگی توضیحات نویسنده از مشخصه‌های بارز این اثر محسوب می‌شود.

کتاب طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین‌های بادی با استفاده از الگوریتم ژنتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چنانچه علاقه‌مند به آشنایی با سیستم‌های تبدیل انرژی و توربین‌های بادی هستید یا به واسطهٔ موقعیت شغلی خود لازم است به این موضوعات تسلط داشته باشید، خواندن کتاب پیش روی برایتان سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب طراحی ژنراتور دو تحریکه القایی برای توربین‌های بادی با استفاده از الگوریتم ژنتیک

«یکی از مشکلات واحدهای بادی، خورشیدی و آبی متناوب بودن منابع انرژی آن‌هاست که سبب شده است تولید برق آن‌ها همراه با عدم قطعیت باشد. بنابراین برای تأمین پیوسته بار نمی‌توانند به تنهایی استفاده شوند. با پیشرفت تکنولوژی، باتری‌های vanadium redox با قابلیت ذخیره انرژی زیاد، ساخته شده‌اند که در کنار این منابع می‌توانند برای تأمین بار در مناطق دورافتاده به صورت ایزوله، میکروگرید و یا به صورت وصل به شبکه حتی در سطح انتقال به کار گرفته شوند. میکروگرید به شبکه‌های کوچکی گفته می‌شود که بار خود را که در حدود چند صد مگاوات می‌باشد از واحدهای گازی، بادی و سیستم فتوولتاییک در نزدیکی نقطه بار تأمین می‌کنند. سیستم‌های میکروگرید به منظور کاهش نوسانات ولتاژ و فرکانس در شرایط نرمال و یا اضطراری می‌توانند به شبکه‌های بیرونی از طریق خطوط ارتباطی متصل شده و کمبود برق خود را از شبکه خریداری نمایند و یا اضافه تولید خود را به شبکه بفروشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان