دانلود و خرید کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا عبدالحسین زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا اثر عبدالحسین زارعی

کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا

کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا نوشتهٔ عبدالحسین زارعی است و انتشارات آذرفر آن را به چاپ رسانده است. این کتاب به معرفی و تشریح عملکرد گونه‌ای از موتورهای صنعتی می‌پردازد.

درباره کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا

شناخت تجهیزات فنی و درک چگونگی سازوکار این دستگاه‌ها برای فعالان واحدهای صنعتی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. هم‌چنین از آن‌جا که صنعت برق از صنایع راهبردی کشور است ضرورت آگاهی متخصصان و شاغلان فعال در این صنعت از علم روز دنیا و به‌عبارتی به‌روز بودن آن‌ها در این حیطه از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا به‌قلم عبدالحسین زارعی کوشیده تا در ۵ فصل به معرفی، تشریح سازوکار و ارائهٔ راهکارهایی برای افزایش راندمان موتورهای سنکرون پرداخته و از این طریق یه یاری اهالی فن در این صنعت بپردازد. 

خواندن کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان رشته‌های برق و الکترونیک و مکانیک در کلیهٔ مقاطع و گرایش‌ها و نیز فعالان دغدغه‌مند و جویای علم در صنایع برق و الکترونیک از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب موتورهای سنکرون و سرعت آن در توان های بالا

«در سه دههٔ اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در جهت افزایش بازدهی موتورهای سنکرون تحت شرایط کاری مختلف به عمل آمده است. در این تحقیق ساختار عملکرد یک موتور سنکرون ۲/۴ کیلوولتی با ظرفیت ۱۲ مگاوات با سیستم تحریک مستقل به‌طورکامل مورد بررسی قرار گرفته و هم‌چنین مزایا و معایب و کاربردهای این موتور مورد مطالعه قرار می‌گیرد. این موتور بااستفاده از یک جفت مبدل منبع جریان پشت‌به‌پشت ۱۲پالسه با سوئیچ‌های تریستوری تغذیه می‌شود. شار موتور برای یک بازهٔ مشخص سرعت، ثابت نگه داشته می‌شود. و به‌این‌ترتیب سرعت موتور با وولتاژ ورودی رابطهٔ مستقیم دارد. در سیستم کنترل سرعت از روش کنترل جریان استفاده می‌شود. مبدل‌های فشرده با کوپلینگ منفی راکتور مدار DC-LINK کانورترهای ۱۲پالسهٔ بدون فیوز هستند که برای کنترل موتورهای سنکرون با خروجی‌های پیوستهٔ ۴ مگاوات تا ۵۴ مگاوات استفاده می‌شوند. کانورترهای سمت خط و سمت موتور دارای مدار پل ۳فاز تریستوری ۱۲پالسه هستند. آن‌ها به‌وسیلهٔ طراحی ساده با تعدادی المان نیمه‌هادی ساخته شده‌اند که به خاطر همین دارای بازدهی خوب و قابل اطمینان می‌باشند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان