دانلود و خرید کتاب نه! تریسی کوردروی ترجمه آتوسا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نه! اثر تریسی کوردروی

کتاب نه!

انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نه!

کتاب نه! به‌قلم تریسی کوردروی و ترجمهٔ آتوسا صالحی را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب نخستین جلد از مجموعهٔ آرچی کوچولو است که در قالب داستان به اصلاح رفتارهای ناشایست کودک می‌پردازد.

درباره کتاب نه!

آرچی کوچولو کرگدنی کوچولو و دوست‌داشتنی است که گاهی کارهای اشتباه از او سر می‌زند. نویسنده در هر کدام از کتاب‌های این مجموعه تلاش کرده است تا با اشاره به رفتارهای ناشایست کودکان و بازنمایی آن‌ها در قصه‌های آرچی به‌صورت غیرمستقیم به آموزش و اصلاح رفتارهای کودکان بپردازد. این کتاب با تصویرسازی‌های بامزه و خلاقانه و بهره‌گیری از قصه و داستان برای تربیت کودکان به‌نحوی مؤثر در یاد کودک خواهد ماند. در این جلد آرچی کوچولو به همه‌چیز نه می‌گوید و لجبازی می‌کند و باعث می‌شود اوضاع برای خانواده‌اش حسابی سخت شود. اگر کودک شما هم لجباز است، خواندن این جلد از مجموعهٔ آرچی به او نشان خواهد داد که با ادامهٔ رفتارش ممکن است چه آسیب‌هایی به خودش و دیگران بزند.

خواندن کتاب نه! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۸ سال از خواندن این کتاب در کنار والدین و معلمانشان یا در گروه‌های دوستی لذت می‌برند و بسیار می‌آموزند.

درباره تریسی کوردروی

تریسی کوردروی متولد سال ۱۹۶۵ در ولز است. او پس از اتمام تحصیلات در کالج عالی باث چند سالی به تدریس در مدارس ابتدایی پرداخت اما پس از تولد اولین فرزندش مدتی از کار فاصله گرفت. وقتی در سال ۲۰۰۶ دوباره به تدریس بازگشت متوجه شد که داستان بهترین شکل آموزش به کودکان است بنابراین دست به کار شد و ایده‌های درخشان و بامزه‌اش را در قالب داستان‌هایی برای کودکان به رشتهٔ تحریر درآورد. از آثار این نویسنده تا‌کنون مجموعهٔ آرچی کوچولو، چمدان شگفت‌انگیز هاپو و گلی در برف به فارسی ترجمه شده است. او تصویرسازی‌های بعضی از کتاب‌هایش را هم خودش انجام می‌دهد و در سال ۲۰۱۲ نامزد دریافت جایزه‌ی کتاب مردمی سال هم شده است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان