دانلود و خرید کتاب ابراهیم (ع) در بتخانه لاله جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابراهیم (ع) در بتخانه اثر لاله  جعفری

کتاب ابراهیم (ع) در بتخانه

نویسنده:لاله جعفری
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ابراهیم (ع) در بتخانه

کتاب ابراهیم (ع) در بتخانه نوشتهٔ لاله جعفری است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان تاریخی - دینی برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب ابراهیم (ع) در بتخانه

کتاب ابراهیم (ع) در بتخانه که با تصویرسازی‌های «ماهنی تذهیبی» منتشر شده، ذیل مجموعهٔ «قصه‌های پیامبران» منتشر شده و در فهرست کتاب‌های برگزیده‌ٔ آموزش‌وپرورش قرار گرفته است. بچه‌ها در کتاب حاضر قصه‌ای از زندگی حضرت ابراهیم (ع) و شکستن بت‌ها به‌دست او را با روایتی تازه، کلماتی ساده و نثری روان می‌خوانند.

لاله جعفری در مجموعه کتاب‌های قصه‌های پیامبران، با زبانی ساده و شیوا به بازنویسی داستان زندگی پیامبرها پرداخته است. او تمام تلاش خود را به کار بسته تا از طریق روایت داستانی، کودکان را به مطالعه درمورد زندگی پیامبران علاقه‌مند کند. این مجموعه ۱۲ جلد را در بر می‌گیرد که عبارتند از «۱: پسری که با رود آمد»، «۲: موسی و دو دختر»، «۳: موسی پیامبر می‌شود»، «۴: موسی و عصایش»، «۵: موسی پیروز می‌شود»، «۶: داستان غدیر»، «۷: زمزم می‌جوشد»، «۸: ابراهیم در بتخانه»، «۹: ابراهیم در آتش»، «۱۰: خبر هدهد»، «۱۱: هدهد در قصر ملکه» و «۱۲: یونس در شکم نهنگ».

خواندن کتاب ابراهیم (ع) در بتخانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لاله جعفری

لاله جعفری در سال ۱۳۴۵ در اصفهان به دنیا آمد. او نویسنده، مترجم و کارگردان شناخته‌شدهٔ حوزهٔ کودک و نوجوان است که مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ هنرهای دراماتیک از دانشگاه تهران دریافت کرده است. عمدهٔ فعالیت لاله جعفری معطوف به نگارش داستان برای ردهٔ سنی کودک است؛ او رمان و فیلم‌نامهٔ سریال‌های تلویزیونی کودک و نوجوان نیز نوشته است. لاله جعفری در زمرهٔ نویسندگان پرکار به شمار می‌رود. از او چندین مجموعه، از جمله مجموعه کتاب‌های «قصه‌های پیامبران»، «داستان‌های خبیث»، «قصه‌های گوگولی برای بچه‌های گوگولی»، «فه‌فه زرافه» و «کلاس‌اولی، کتاب‌اولی» منتشر شده است. از دیگر آثار این نویسندهٔ ایرانی می‌توان به کتاب‌های «مامان آناناس، بابا آناناس»، «الف چی بود، ب کی بود»، «نی نای رفت و رفت»، «دختری که از تاریکی می‌ترسید» و «جناب خر و سه فسقلش» اشاره کرد. لاله جعفری به‌واسطهٔ نگارش آثارش، افتخارات متعددی را به دست آورده است. بسیاری از آثار او در کتاب‌های درسی معرفی شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان