دانلود و خرید کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی پیتر کلدر ترجمه لادن شریعت زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی اثر پیتر کلدر

کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی

معرفی کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی

کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی نوشته‌ٔ پیتر کلدر و ترجمهٔ لادن شریعت زاده است و نشر نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. بیش از ۲ میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

درباره کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی

علم و خرد از ازل بوده است و خواهد بود و در واقع، راز نیست. وقتی چیز جدیدی کشف می‌شود حتماً قرن‌ها وجود داشته است، ولی ما دربارهٔ آن چیزی نمی دانستیم، چون مثلاً تلاشی برای یافتن آن نکرده بودیم. به طور کلی، چرا باید این طور باشید؟ اگر علم مدرن و تکنولوژی جدید می‌تواند تمام نیازها و خواسته‌هایمان را تأمین کند، پس چرا به دنبال و تعلیمات استادان قدیمی باشیم. بیشتر انسان‌ها تا زمانی که بیماری سختی نداشته باشند، به‌دنبال پیداکردن یک راه‌حل مؤثر نیستند.

وقتی انسان‌ها متوجه می‌شوند که علم و تکنولوژی مدرن راه‌حلی را برای بحرانی که با آن روبه‌رو هستند، ارائه نمی‌دهد، ارزش‌ها و اولویت‌هایشان دستخوش تغییر می‌شود. آن‌ها متوجه راز زندگی می‌شوند و به دنبال تعلیماتی می‌گردند که به طور هدفمند، زندگی کنند و لذت زندگی را دریابند.

کسانی که با بیماری‌های خطرناک دست و پنجه نرم می‌کنند،‌ سه ویژگی خاص شخصیتی وجود دارد، آنها می‌توانند بیشتر از حد انتظار، زنده بمانند و زندگی کنند.

آن‌ها روحیه ای جنگجو، اشتیاقی برای یادگیری و قدرت تغییر و ابتکار معنوی دارند.

به همین طریق، خواندن کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی به شما کمک می‌کند تا در زمان و انرژی، صرفه‌جویی کنید. این کتاب اطلاعات عملی و کاربردی بسیاری دارد که با استفادهٔ مداوم از آن‌ها می‌توانید با روند جوانی (جوان شدن) را شروع کنید. همچنین خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند تا زندگی سالم‌تر و پرثمرتری داشته باشید. وقتی شروع به خواندن می‌کنید، تعلیمات آن را به کار بگیرید. 

بگذارید این کتاب مربی شما باشد. از این کتاب استفاده کنید نه برای پیش‌گیری از مرگ، بلکه برای بهبود کیفیت زندگی‌تان. از آن برای لذت بیشتر در زندگی استفاده کنید. عمر طولانی، هدف نیست، بلکه شیوهٔ زندگی و پیدا کردن راه‌هایی برای لذت بردن از آن مهم است.

منبع این چشمهٔ جوانی، خود شما هستید. شما مسئول هستید و می‌توانید مکانیسم زندگی و مرگتان را در بدن، فعال سازید. 

برخی از جملاتی که دربارهٔ این کتاب گفته شده است:

روشی است آسان و سریع که مؤثر واقع شود.

«جان گری» نویسندهٔ کتاب «مردان مریخی و زنان ونوسی»

آیا این پنج روش قدیمی تبتی شما را جوان‌تر می‌کند؟ من این ۵ روش را انجام داده‌ام و کتاب راز قدیمی چشمهٔ جوانی را به تعداد زیادی از دوستانم داده‌ام و بدون هیچ قید و شرطی خواندن آن را به آنها سفارش کردم.

«مارتین شین»

این پنج تمرین ورزشی ساده، باعث می‌شود احساس جوانی کنید.

«سلامتی طبیعی»

در این کتاب به شما ایده‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های خردمندانه‌ای ارائه می‌شود که می‌تواند شما را قدرتمندتر کند، بر سلامتی‌تان بیافزاید و لذتتان از زندگی را افزایش دهد و باعث طولانی‌ترشدن عمرتان شود. با این وجود، متوجه طولانی‌تر شدن زندگی‌تان نخواهید شد، غرق زندگی خواهید شد و از آن لذت می‌برید.

«برفی، اس، سی گل، M.D» نویسندهٔ کتاب «عشق، دارو و معجزه»

من عاشق این برنامه هستم. این برنامه می‌تواند تغییر چشمگیری در سلامتی، انرژی و روش زندگی ایجاد کند.

«جان گری نویسندهٔ کتاب «مردان مریخی و زنان ونوسی»

اگر از یوگا وحشت دارید، این کتاب مناسب شماست. این کتاب راز قدیمی یوگا را روشن کرده و آن را برای همگان در دسترس قرار می‌دهد.

«بی جا بنت (مدرس یوگا)»

قدرت ماهیچه‌هایم بهبود یافته است، شانه‌هایم صاف‌تر و ماهیچه‌های شکمم محکم‌تر شده‌اند. بعد از ۶ ماه، موهای خاکستری پشت سرم به رنگ اولیهٔ خود، یعنی قهوه‌ای تیره برگشته‌اند. حتی پسرم که در مدرسهٔ پزشکی درس می‌خواند، انجام این تمرینات پنجگانه را شروع کرده است.

«رابرت کوپ»

ابتدا، شک داشتم. اما در طول سه ماه توانستم مشاهده کنم ماهیچه‌هایم در بدن شل و ول و جاقم ظاهر می‌شوند و وزنم از حدود ۹۰ کیلوگرم به حدود ۸۰ کیلوگرم رسید و ثابت ماند. همسرم لاغر بود و کمبود وزن داشت. او نیز توانست حدود ۵ کیلوگرم وزن اضافه کند و احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

«بی. اس. مل جکسون»

کتاب شما را به بیماران زیادی سفارش کردم. در نتیجه، خودم این تمرینات پنج‌گانه را سه هفته قبل شروع کردم. بعد از ۹ روز، احساس کردم قدرت و تحملم، بسیار افزایش یافته است. می‌توانستم بدون تحمل هیچ فشاری از پله بالا بروم. کارشناس تغذیه‌ای که به‌تازگی ملاقات کردم به من گفت که ۴ ماه است این تمرینات را انجام می‌دهد و قوی‌تر شده است. باوجودی که او سال‌ها، ورزشکار بود و مرتباً وزنه‌برداری می‌کرد. دوستانش به او گفتند که بعد از انجام این تمرینات او جوان‌تر شده است.

«استنلی بس»

بعد از یک هفته، متوجه تغییر چشمگیری در سلامت و ظاهرم شدم. هم اکنون ۱۰ سال جوان‌تر به نظر می‌رسم و باوجود رژیم فیزیکی خیلی شدید، احساس درد و ناراحتی نمی کنم. این کتاب را به مشتریانم توصیه می‌کنم. این تمرینات ورزشی، آرتروز، مشکل مفاصل، دردهای مزمن، مشکلات وزن و همچنین مشکلات عاطفی ـ احساسی را درمان می‌کنند.

«جری لارکین»

قبل از اینکه این کتاب را بخوانم، با اینکه فقط ۱۹ سال داشتم، احساس می‌کردم سنم بیشتر از چهل سال است. در عرض چند هفته، متوجه تغییر بزرگی شدم انرژی بیشتر، همراه با کاهش وزن و احساس سرزندگی و شادابی می‌کردم. فکر می‌کردم یک کودک پر جنب و جوش ۱۰ سال هستم. به جای ۱۰ ساعت خواب، ۵ ساعت خواب برایم کافی بود.

«راب هادلی»

صادقانه بگویم تا به جال چنین احساس خوبی نداشته ام (من ۵۶ ساله هستم.) وزنم کاهش یافته است، قوی‌تر و پرانرژی شده‌ام. احساس می‌کنم ۱۵ سال جوان‌تر شده ام! یک هفته بیشتر از انجام تمرینات کتاب نگذشته بود، که هرکس مرا می‌دید، می‌گفت چقدر جوان شده‌ام. کودکانم از انرژی و جوانی‌ام، شگفت‌زده شده بودند. در نتیجه هم‌اکنون آنها این ۵ تمرین را انجام می‌دهند.

«ایستر بلک»

خواندن کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پیتر کلدر

پیتر کلدر با پدرخوانده و مادر خوانده اش درنیمهٔ غربی ایالات متحده، زندگی می‌کرد و در حالی که هنوز در سن نوجوانی بود، ماجراجویی را آغاز کرد. این ماجراجویی، او را به مکان‌های دور و عجیب و غریب کشاند. او شخصیتی فرهیخته و موقر داشت و قادر بود به چندین زبان صحبت کند. در سرتاسر زندگی‌اش عاشق شعر، کتاب و کتابخانه‌اش بود.

کلدر، تأکید می‌کند که کلنل بردفورد، نام مستعار شخصیت اصلی کتابش، یک فرد واقعی بوده که به تبت سفر کرده است و خودش در دههٔ ۱۹۳۰ در جنوب کالیفرنیا، او را ملاقات کرده و همانجا کتابش را نوشته است.

با وجود این کلدر، یک شخصیت درون‌گراست که نمی‌خواهد بیش از حد برای مردم شناخته شود. او معتقد است که کتابش، گویا است و موضوعات مربوط به خودش و کلنل برفورد می‌توانند فقط برای کوچک‌شمردن اعتبار این پیام ساده و روشن به کار گرفته شوند، پیامی که او به دیگران در این دنیا ارائه می‌دهد.

پیتر کلدر در دههٔ ۶۰ زندگی‌اش به سر می‌برد و بسیار سرزنده و سرحال است.

بخشی از کتاب راز قدیمی چشمه‌ جوانی

«چند سال قبل، در یک بعدازظهر تابستانی در پارکی نشسته بودم و روزنامه می‌خواندم، که متوجه شدم مرد سالخورده و با شخصیتی به طرفم می‌آید. او کنارم نشست. به نظر می‌رسید ۶۰ ساله باشد، از عصا استفاده می‌کرد، سرش مو نداشت و شانه هایش افتاده بودند. از آن لحظه‌ای که او را دیدم، مسیر زندگی ام تغییر کرد.

بعد از گذشت مدت کوتاهی که با یکدیگر صحبت کردیم، متوجه شدم که این شخص، افسر بازنشستهٔ ارتش بریتانیا است و در واحدهای دیپلماتیک مشغول به کار بوده است، در نتیجه، به بیشتر نقاط دنیا سفر کرده بود. این شخص را به اسم مستعار کلنل بردفورد معرفی می‌کنم، او مرا محصور داستان های جذاب ماجراجویانه اش کرده بود.

آن روز قبل از این‌که از یکدیگر جدا شویم، قرار گذاشتیم که بازهم همدیگر را ملاقات کنیم. اغلب اوقات یکدیگر را در منزل او یا در منزل من ملاقات می‌کردیم و بحث و گفتگوهایمان تا پاسی از شب ادامه می‌یافت.

در یکی از این ملاقات ها برایم مشخص شد مسئلهٔ مهم وجود دارد که کلنل بردفورد می‌خواهد دربارهٔ آن صحبت کند، اما به دلایلی از این کار طفره می‌رود. تلاش کردم، این کار را برایش آسان کنم و او را راضی کردم، که برایم صحبت کند. بالأخره، با افزایش اطمینان، شروع به حرف زدن کرد.

زمانی که سال‌ها پیش کلنل در هندوستان بود، دربارهٔ مراسم و آئین و بومی‌های مناطق دور و نزدیک داستان‌های جذابی شنیده بود. داستان جالبی که بیشتر از همه توجه او را به خود جلب کرده بود، داستانی بود که بارها تکرار شده بود و همیشه از سوی بومی های یک منطقهٔ خاص، بیان می‌شد و به نظر می‌رسید. ساکنان هرگز مناطق دیگر آن را نشنیده بودند.

ماجرای این داستان به گروهی از لاماها یا سران مذهبی تبتی مربوط می‌شد که راز جوانی دائمی را کشف کرده بودند. برای هزاران سال، این علم فوق‌العاده توسط اعضای این فرقهٔ خاص، به ارث گذاشته شده بود. آن‌ها برای پنهان کردن آن تلاشی نکرده بودند، ولی لاماها به واسطهٔ وجود رشته کوه‌های مرتفعی با دنیای خارج هیچ‌گونه ارتباطی نداشتند و علم و آگاهی‌شان تنها به صورت رازی برای خودشان باقی مانده بود.

دیرو چشمهٔ. جوانی، برای بومی‌ها مانند افسانه شده بود. آن‌ها داستان هایی از پیرمردی می‌گفتند که به طور اسرارآمیزی بعداز پیدا کردن دیر و ورود به آن، سلامتی، قدرت و توان خود را به دست آورده بود، اما گویا هیچ کس محل دقیق این مکان عجیب و فوق العاده را نمی داند.

کلنل بردفورد هم مانند همهٔ انسان‌های دیگر بعد از ۴۰ سالگی میانسالی و پیری را طی کرده بود. هر چه قدر دربارهٔ این چشمهٔ جوانی شگفت انگیز می‌شنید، بیشتر متقاعد می‌شد، که چنین مکانی واقعاً وجود دارد. او شروع به گردآوری اطلاعات دربارهٔ راه‌ها کرد، هم‌چنین اطلاعاتی دربارهٔ این کشور و وضعیت آب و هوایی آن جمع‌آوری کرد، زیرا این می‌توانست در تعیین موقعیت این محل کمک کند. زمانی که تحقیقات کلنل شروع شده بود، هیجان یافتن چشمهٔ جوانی برایش بیشتر شده بود.

او به من گفت این تمایل آن‌قدر شدید شده است، که تصمیم گرفته است به هند برگردد و به دنبال نشانه ای برای راز جوانی ماندگار باشد. کلنل از من سؤال کرد آیا در این کار به اوملحق می‌شوم. به طور طبیعی، من اولین کسی بودم که به چنین داستان باورنکردنی مشکوک شدم.»

نظرات کاربران

کتابخوان
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

این کتاب رو پیشنهاد میکنم و همینطور کتاب معبد سکوت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان