دانلود و خرید کتاب داستان زن آدم خوار ماریز کنده ترجمه زهره حیدرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان زن آدم خوار اثر ماریز کنده

کتاب داستان زن آدم خوار

نویسنده:ماریز کنده
انتشارات:نشر راه طلایی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب داستان زن آدم خوار

کتاب داستان زن آدم خوار نوشتهٔ ماریز کنده و ترجمهٔ زهره حیدرپور است. نشر راه طلایی این رمان معاصر فرانسوی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب داستان زن آدم خوار

کتاب داستان زن آدم خوار حاوی رمانی فرانسوی است که در سال ۲۰۰۳ میلادی منتشر شده است. ما در آغاز این رمان درمی‌یابیم که شخصیتی به نام «رُزِلی» که ۵۰ سال دارد، به‌تنهایی، بدون هیچ ارتباطی با فامیل و با ارتباط با اندکی از دوستانش زندگی می‌کند. محل زندگی او «کپ تاون» نام و در شمال آفریقا قرار دارد. پیش از این، همسر سفیدپوست و بریتانیایی این زن را به‌شکلی بی‌رحمانه به قتل رسانده‌اند. این مرد یک پروفسور بازنشستهٔ دانشگاه بود که شبی از خانه برای خرید سیگار بیرون رفت و دیگر هزگز بازنگشت. چرا این مرد به قتل رسیده است؟ رزلی کیست و این اتفاق چه اثری بر زندگی‌اش گذاشته است؟ قاتلان چه کسانی بودند؟ پلیس چه نقشی ایفا کرده است؟ این رمان به قلم ماریز کنده را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب داستان زن آدم خوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر فرانسه و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ماریز کنده

ماریز کنده (Maryse Condé) در ۱۱ فوریهٔ ۱۹۳۷ به دنیا آمده است. او رمان‌نویس، منتقد و نمایشنامه‌نویس فرانسوی از بخش و منطقه ماورای بحار فرانسه و منطقهٔ گوادلوپ است. این نویسنده بیشتر به‌خاطر نگارش رمان «Ségou» شناخته شده است. رمان‌های او به کاوش در دیاسپورای آفریقایی می‌پردازد که ناشی از برده‌داری و استعمار در کارائیب است. رمان‌های او که به زبان فرانسوی نوشته شده‌اند، به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی و ژاپنی ترجمه شده‌اند. او برندهٔ جوایز مختلفی از جمله جایزهٔ بزرگ زن (۱۹۸۶)، جایزهٔ آکادمی فرانسوی (۱۹۸۸)، جایزهٔ Carbet de la Carraibe (۱۹۹۷) و جایزهٔ آکادمی جدید در ادبیات (۲۰۱۸) برای آثارش بوده است. رمان «داستان زن آدم خوار» یکی دیگر از آثار او است.

بخشی از کتاب داستان زن آدم خوار

می‌خوای بری خونه؟ خانهٔ من ؟ فقط اگه بدونم کجاست بله، شانس مرا در گوادلوپ به دنیا آورد. اما، در خانوادهٔ من، هیچ‌کس مرا نمی‌خواهد. غیر از این، من در فرانسه زندگی کرده‌ام. مردی مرا گرفت و سپس به یکی از کشورهای آفریقایی انداخت. از آنجا، یکی دیگر مرا به ایالات متحده برد، سپس مرا به آفریقا برگرداند تا من را هم‌اکنون در کیپ تاون رها کند. آه، فراموش کردم، من هم در ژاپن زندگی می‌کردم. یک شراب عالی می‌سازد، درست است؟ نه، تنها کشور من استفان بود. جایی که او هست، من می‌مانم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان