دانلود و خرید کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید کرم حافظی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید اثر کرم حافظی

کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید

معرفی کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید

کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید نوشتهٔ کرم حافظی است. انتشارات مانیان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی برگرفته از نظر اساتید و مشاهیر دنیا.

درباره کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید

کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید برگرفته از نظر اساتید و مشاهیر دنیا در زمینهٔ روان‌شناسی مثبت‌گرا است. این کتاب کوشیده است راه‌ورسم یک زندگی موفق را به ما آموزش دهد. هدف از نگارش این اثر، آموزش بهترزیستن، موفق‌شدن و پیداکردن آرامش در زندگی است. گفته شده است که درون هر انسان، جوهری از طلا نهفته است. این جوهر قیمتی و کمیاب به‌وسیلهٔ پوسته‌ای از جنس خاک پوشیده شده است. این خاک همان خودخواهی‌ها، منفی‌نگری‌های ذهنی و ناامیدی‌هایی است که در ما ایجاد می‌شود. کرم حافظی در کتاب «لطفاً زندگی را مختل نکنید» به ما یادآوری کرده است که گنج واقعی در درون خود ماست. این نویسنده، راه‌ورسم کنارزدن خاک و یافتن طلای حقیقی درونی را به‌وسیلهٔ افزایش مثبت‌نگری در زندگی به ما می‌آموزد.

خواندن کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید

«شاید تاکنون در زندگی‌تان وقفه‌هایی ناخوشایند ایجاد شده است یا بیماری یا اینکه همکاری به شما خیانت کرده است و یا دچار یک مصیبت بزرگ شده‌اید. داستان واقعی حضرت یوسف را به یاد بیاورید، زمانی که در چاه انداخته شد، او باور و ایمان داشت که این پایان کار او نیست. شما بدانید که نگرانی، افسردگی و شکست آخرین فصل زندگی شما نیست، سرنوشت شما پیروزی و موفقیت‌های بزرگ در زندگی است، تقدیر خدا بر این است که یک زندگی پر از شور و شعف داشته باشید. ممکن است الان در گودال وحشتناکی از غم و اندوه باشید، اما مطمئن باشید که به زودی از افسردگی و ناراحتی موجود نجات خواهید یافت و درهای موفقیت برویتان باز خواهد شد و باور داشته باشید که این پایان کار شما نیست.

اگر چنانچه کسی از خانه شما بیرون رفته است، پایان زندگی نیست، شاید آن‌ها قسمتی از سرنوشت شما نبودند، شاید خداوند می‌خواهد اهنگ جدیدی را در زندگی شما ایجاد نماید. باور همان فکر کردن در تلاش است.فکر شما مانند آهنرباست، فکر کردن به خواسته‌های خود را ادامه دهید تا به آن‌ها دست پیدا کنید.»

کاربر 8921542
۱۴۰۳/۰۷/۰۴

این کتاب با متنی روان و دلنشین تاثیر مستقیم بر روش اندیشیدن و درست زیستن دارد کتابی انگیزشی است که درک و فهم آن هم آسان و دوست داشتنی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان