دانلود و خرید کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات اثر گروه مولفان باشگاه مغز

کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات

معرفی کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات

کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات نوشتۀ گروه مولفان باشگاه مغز و ویراستۀ فاطمه صادقیان است و در انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است. این کتاب به تاثیری که رنگ‌آمیزی روی مغز می‌گذارد می‌پردازد و در آن می‌توانید نقوش مختلفی از اسب‌‌ها را به سبک دلخواه رنگ کنید. 

درباره کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات

تصور کنید در بزرگراه بین شهری خلوتی درحال رانندگی هستید و سرعت شما چیزی حدود صد و بیست متر بر ثانیه است. به موسیقی موردعلاقه‌تان گوش می‌دهید و در عین حال با خواننده همراهی می‌کنید یا با دیگر سرنشینان خودرو صحبت می‌کنید. ناگهان، حیوان کوچکی جلوی شما سبز می‌شود و مجبور می‌شوید بلافاصله واکنش نشان دهید. حالا یا مجبور می‌شوید ماشین را به سمت دیگری هدایت کنید یا ترمز می‌کنید. احتمالا هیچ‌کدام از این‌ها پایان خوشی به همراه ندارد و حس بدی که در شما شکل گرفته است تا آخر سفر باقی می‌ماند.

در زندگی وقتی دچار تمایلات و احساساتی خاص می‌شویم، اتفاقی شبیه این در مغز ما می‌افتد. مدارهای مربوط به هیجان با سرعتی باورنکردنی وارد کار می‌شوند و چندین اتفاق مختلف همزمان در بدن ما آغاز می‌شود. برای مثال، وقتی کسی حرف ناخوشایندی به شما می‌زند و وقتی متوجه منظورش می‌شوید، از کوره درمی‌روید و به سختی جلوی خودتان را می‌گیرید تا با او درگیر نشوید. در چنین حالتی، پیشگیری از واکنش، به اندازۀ ترمز گرفتن در بزرگراه اهمیت دارد و دشوار است. اغلب افراد نمی‌توانند در چنین شرایطی رفتارهای خود را به درستی مدیریت کنند و ممکن است بعدا بابت حرفی که در زمان عصبانیت زده‌اند احساس پشیمانی یا عذاب وجدان بکنند. 

چیزی به نام سواد هیجانی وجود دارد که به ما کمک می‌کند احساسات و هیجان‌های خود را شناسایی و مدیریت کنیم. ما باید سواد هیجانی خود را تقویت کنیم تا درک درونی بهتری از خودمان داشته باشیم. یکی از تمریناتی که سواد هیجانی ما را تقویت می‌کند همین رنگ‌آمیزی تصاویر مختلف است. اگر مغزتان خسته شده و تحت فشار هستید، اگر نمی‌توانید هیجان‌های خود را مدیریت کنید یا اگر می‌خواهید بدون عجله عمل کنید، کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات مناسب شماست. 

خواندن کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به رنگ‌آمیزی علاقه دارند و از آن لذت می‌برند، پیشنهاد بسیار مناسبی است. 

بخشی از کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ مدیریت تمایلات و احساسات

«شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر، حتی موقع خریدن کتاب، متوجه افکار متفاوتی که در ذهنتان می‌گذرد، شده باشید. مغز ما، یا به عبارت دیگر شبکۀ بکن/نکن در مغز ما، مانند یک دوست نگران و مراقب، مدام در مورد کارهایی که می‌کنیم و درست و نادرست بودن آن‌ها نظر می‌دهد. برای مثال بسیاری از ما دربرابر کارهایی که انجام دادن آن‌ها ضروری نیست و جنبۀ تفریحی یا تکمیلی دارد، مقاومت می‌کنیم و اغلب در پاسخ می‌گوییم برایشان وقت نداریم. ممکن است گاهی حتی فعالیت‌های مهمی مانند ورزش کردن را هم با این استدلال که ضروری نیست (هنوز چهار ستون بدنمان سالم است و پزشک به ما دستور نداده که ورزش خاصی را انجام دهیم)، کنار بگذاریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان