دانلود و خرید کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت اثر گروه مولفان باشگاه مغز

کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت

معرفی کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت

کتاب «مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت» اثری از گروه مولفان باشگاه مغز و ویراستۀ فاطمه صادقیان است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. کار و تلاش شبانه ورزی راه رسیدن به موفقیت است اما تنها راه نیست. شاید تعجب کنید اما گاهی استراحت و فعالیتی مثل رنگ‌آمیزی با کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت می‌تواند بر عملکرد مغز شما هم اثر بگذارد و به شما در دستیابی به رؤیاها و اهدافتان کمک کند.

درباره کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت

پژوهش‌های علمی نشان داده‌اند رنگ‌آمیزی بخش‌هایی از مغز انسان را در هنگام استراحت و آرامش فعال می‌کند. در دنیای پر از استرس امروز کتاب‌های رنگ‌آمیزی زمینۀ رسیدن به آرامش، خلاقیت و درون‌نگری را برای بزرگسالان که شبانه‌روز برای رسیدن به اهدافشان در حال تلاش هستند و ممکن است با چالش‌ها و نگرانی‌هایی در این مسیر روبه‌رو شوند فراهم می‌کند.

کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت برای افراد مضطرب و کسانی که قادر نیستند افکار و احساسات خود را مدیریت کنند یا تصور می‌کنند که مدتی است خلاقیتشان را ازدست‌داده‌اند بسیار کاربردی و مفید است. 

خواندن کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ تقویت خلاقیت در کارگاه طبیعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به افراد بالای ۱۲ سال و کسانی که از افکار منفی خسته شده‌اند و به دنبال آرامش و استراحت در مغز هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۴۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان